Тканина, що відновлює свою початкову форму. Оновлені стандарти премії «Оскар». Майстер-клас від режисера серіалу «Чорнобиль». Та інтерв’ю з «найніжнішим голосом України». Чао, креатори! В ефірі новий випуск Creative Digest CIAU.
Дослідники з Гарварду створили тканину, яка здатна запам’ятовувати свою початкову форму та відтворювати її у відповідь на певний стимул. Робиться така тканина з кератину, який видобувають з повторно переробленої вовни. Науковці переконані, що використання цього матеріалу сприятиме зменшенню кількості відходів, які виробляє індустрія моди. Наприклад, таку тканину можна використовувати для створення універсального одягу на будь-яку фігуру. Як саме працює технологія, читайте на creativity.ua.
Продовжуючи про тканини. Чи знали ви, що джинсовий одяг забруднює Світовий океан? Екологи з університету Торонто виявили, що мікроволокна джинсової тканини містяться у всіх водоймах Канади. І можуть осідати навіть на глибину до 1500 метрів. Аналіз проб води показав, що серед усієї маси мікроволокон частинки джинсової тканини становлять 10-25%. Про подальший розвиток дослідження та коментарі науковців читайте на сайті Platfor.ma.
Безпека життя іноді залежить від простих речей. Наприклад, від уважності при переході через проїжджу частину, від усвідомленої поведінки на дорозі, від пристегнутого паска безпеки в авто. Пристебнути ремінь — нескладна дія, але багато хто забуває або лінується пристібатися. За даними ВООЗ, застебнутий ремінь безпеки міг би врятувати життя до 50% жертв ДТП зі смертельними наслідками. Але як змусити людину звернути увагу на паски безпеки в авто? Креативне агентство BBDO Ukraine та сервіс таксі Bolt вирішили зробити це за допомогою музики. Точніше — шансону. А ще точніше — за допомогою спеціально написаної мелодії, яка грала на нервах пасажирів таксі. Аби вимкнути її, потрібно було пристібнутись. Подробиці про ідею та реалізацію читайте на MMR.
В Україні з’явився новий інструмент для підвищення впізнаваності бренду та залучення користувачів. RTB House створив Streaming Video Ads, для розробки якого були використані технології штучного інтелекту. Це нове рішення для таргетування користувачів на ранніх етапах продажів. З цим інструментом стрімінгові рекламні відео відповідатимуть запиту і потребам потенційного клієнта. Ще більше деталей на creativity.ua.
А тепер про кінематограф! FILM.UA Group і Volia оголосили про старт першого спільного проєкту під назвою «Світ українського кіно». Щосуботи протягом шести тижнів глядачам телеканалу CINE+ показуватимуть українські фільми. Вихід кожної стрічки супроводжуватиметься анонсом на YouTube-каналі в форматі інтерв’ю з акторами і творцями. Таким чином, глядач зможе відчути ідею і настрій стрічки. Детальніше про проєкт читайте на Media Business Reports.
А тим часом американська кіноакадемія оголосила нові інклюзивні стандарти для фільмів, які претендують на «Оскар» у номінації «Найкращий фільм». Стандарти розроблені для заохочення рівноправного представництва на екрані та поза ним, аби краще відображати різноманітність аудиторії кінофільмів. Із 2024 року будь-яка кінострічка, яка висувається на номінацію «Найкращий фільм», має відповідати щонайменше двом новим критеріям. Перелік критеріїв шукайте на сайті медіа Platfor.ma або MBR.
А 19 вересня відбудеться перший в Україні майстер-клас від режисера Юхана Ренка. Юхан Ренк — лауреат премій «Еммі», режисер серіалів «Чорнобиль», «Ходячі Мерці» (Walking Dead), «Пуститися берега» (Breaking Bad) та «Вікінги». Під час майстер-класу Юхан Ренк розповість про свій кар’єрний шлях та про те, як йому працюється режисером. А також поділиться техніками й секретами створення відомого серіалу «Чорнобиль». Більше деталей про захід на CASES Media.
Чи відомий вам фільм «Оз великий та могутній»? Фентезійна стрічка про фокусника, який з’явився у чарівній країні Оз. Так от, Марту Мольфар — українську радіоведучу, дикторку, сценаристку, — після дубляжу головної ролі у цій стрічці студія Disney наділила титулом «найніжнішого голосу України». Марта радо ділиться секретами своєї професії. Точніше, декількох професій. Редакція creativity.ua дізналавась поради про те, як сподобатися співрозмовнику та як натренувати свої креативні м’язи і впевнено володіти своїм голосом. Про це та багато іншого читайте у інтерв’ю з Мартою на creativity.ua.
І про літературу! Донедавна в книжковій сфері не помічали потребу у фахових виданнях про те, як організувати і промотувати креативний бізнес. Але ситуація почала змінюватись, і вже з’явилась певна кількість книг зазначеного спрямування. Yabl.ua підготували добірку із семи книжок про креативний бізнес, які варто прочитати.
Кураж і Yakaboo зробили колаборацію з «In Ukraine we don’t say…» — інтернет-мемом, який за тиждень зібрав понад 69 тисяч підписників. Колаборацію присвячено українській літературі та популярним цитатам із класичних та сучасних творів. А створили її до Літературного Куражу, який, до речі, відбудеться вже у ці вихідні (12-13 вересня). Поглянути на меми можна на Bazilik.media. А дізнатись усі деталі про Літературний Кураж — на сайті creativity.ua.
І наостанок! 4 вересня відбувся локальний етап міжнародного конкурсу пітчингів для креативних стартапів Creative Business Cup. Серед шести проєктів, які пройшли у фінал, міжнародне журі обрало трьох переможців. Саме вони представлять Україну на міжнародному етапі конкурсу Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені. Дізнайтеся, які проєкти посіли призові місця, на CASES Media.
На цьому ми завершуємо креативний дайджест. Гарних вихідних і до наступного випуску, чао!
Попередній випуск Creative Digest CIAU читайте і слухайте тут.