Дизайнерський бренд FINCH спільно зі студією FFFACE.ME презентували колекцію одягу з елементами доповненої реальності в рамках No Season Season Ukrainian Fashion Week.
В рамках нового сезону Ukrainian Fashion Week студія розробників Instagram-фільтрів FFFACE.ME і дизайнерський бренд FINCH презентували нову колекцію напів-цифрового одягу: гості змогли побачити і активувати за допомогою Instagram-сторіз по 3 віртуальних принта, що наповнюють динамікою футболку і світшот. Всього 6 віртуальних образів на основі двох предметів одягу, а також 7-ий образ, що було створено у колаборації з Pepsi, було продемонстровано в рамках інтерактивної презентації, яка пройшла 1 вересня у Мистецькому Арсеналі.
Серія напів-віртуального одягу FFFACE.ME x FINCH доступна для всіх гостей UFW до 3 вересня у відкритому просторі в Мистецькому Арсеналі. Запрошення на останній день експозиції можна отримати на сторінках FINCH у соцмережах, а Instagram-фільтри для одягу та селфі доступні у Instagram FFFACE.ME.
Дмитро Корнілов, співзасновник студії FFFACE.ME:
“Ця колекція одягу задовольняє основну базову потребу в 2020 році – створення контенту і отримання цифрових реакцій, тобто лайків. Маючи один фізичний предмет одягу ви отримуєте три цифрових лука, що важливо, оскільки кожен з нас має тисячі цифрових контактів в день і лише одиниці або десятки – фізичних “.
Нагадаємо, минулого сезону UFW бренд FINCH та студія FFFACE.ME провели показ колекції віртуально, представивши нову лінійку одягу за допомогою доповненої реальності.
У липні 2020, у рамках цієї ж колаборації дизайнери презентували капсулу напів-цифрового одягу з принтами в доповненій реальності, які додають футуристичну 3D-анімацію до одягу при зйомці Instagram-сторіз.