Чао, креатори! Асоціація Креативних Індустрій України вітає вас із початком осені! І бажає вам більше цікавих завдань, нових досягнень та величезного натхнення. До речі, з останнім ми радо допоможемо. Зустрічайте новий випуск Creative Digest CIAU.
Під час карантину по стрічці Instagram було помітно, що все більше людей почали активно працювати над собою. І мова йде не тільки про спорт, а й про саморозвиток за допомогою читання. Telegraf.Design розпитав дизайнерів, арт-директорів, креативних директорів про те, що вони читали на карантині. У добірку увійшли книги для професійного та особистого розвитку, а також просто для задоволення. Переглянути список літератури можна на сайті Telegraf.Design.
До речі, якому формату книг ви надаєте перевагу? Хтось є прихильником електронних, а комусь необхідно відчувати сторінки на дотик. Якщо вам подобається класичний формат — зазирніть на «Book Box». Це онлайн-сервіс оренди паперових книг, який нещодавно став доступним для всіх українців. В асортименті сервісу література на будь-який смак за передплатою. Більше інформації про «Book Box» на CASES Media або Facebook-сторінці сервісу.
Перечитування улюблених чи пізнання нових книг — це досить поширений спосіб відволіктися або відпочити. Проте, він не єдиний. Для когось відпочинок — це драйвова вечірка, а хтось краще проведе час у кафе разом із сім’єю. Що би ви не обрали, відтепер знайти цікаві локації та івенти в Києві набагато простіше! Засновники онлайн-платформи Kyivmaps випустили додаток, який стане в нагоді кожному киянину та гостю міста. Ніяких зайвих рухів, аби знайти, куди піти, — усе у смартфоні. Яку ж інформацію можна дізнатися в додатку, читайте на creativity.ua.
Що спадає вам на думку, коли мова йде про забруднення навколишнього середовища? Б’ємось об заклад, пластик та поліетилен перші у списку. А чи знали ви, що одноразовий паперовий стаканчик також є причиною знищення лісів і забруднення водойм? Неочікувано, але факт! На жаль, лише 4% стаканчиків переробляється, а відтак їхній оборот цього року перевищить сто мільярдів одиниць! Тому український стартап 7gram винайшов спосіб переробки паперових стаканчиків разом із кавовими залишками на устілки для взуття. Детальніше про виріб читайте на creativity.ua.
Проблема кібербулінгу впевнено крокує поруч із забрудненням навколишнього середовища. За даними ЮНЕСКО, практично третина випадків цькування відбувається в онлайн-середовищі. Одне з рішень цього питання було створене у Фінляндії. Це шрифт для боротьби з кібербулінгом. Він спрямований на знищення мови ворожнечі, розмиваючи та замінюючи образливі слова. Шрифт безкоштовний і встановити його можна на будь-який комп’ютер. Оскільки це — шрифт з відкритим кодом, будь-які розробники та організації можуть модифікувати його для власних потреб. Дізнатися більше про «ввічливий шрифт» можна на creativity.ua або мовою оригіналу за посиланням.
Недолугі жарти, нетактовні вислови та запитання притаманні не лише кібербулінгу. Буквально кожного дня з цим стикаються люди з порушеннями слуху. Однак більшість цих образ та непорозумінь викликана не упередженим ставленням, зверхністю чи презирством, а простою необізнаністю. Саме таким міркуванням і керувалася команда благодійного фонду «Вийди з тиші», який виступив ініціатором проєкту «Не питай мене». Його головне завдання — навчити нас грамотно поводитися з людьми з порушеннями слуху. Проєкт стартував із 10-хвилинного фільму, героями якого стали саме такі люди. Про ідею проєкту і ролика редакція creativity.ua поговорила з головою благодійного фонду «Вийди з тиші» Наталією Петренко.
Існує думка, що егоїсти та маніпулятори швидше досягають успіху в роботі, у той час як хороші люди довше чекають на підвищення. Нове дослідження науковців з Каліфорнійського університету дає свіжий погляд на цю гіпотезу. 14 років тому 450 студентів пройшли тести на особисті якості. А тепер вчені зібрали дані про те, як же розвивалися кар’єри цих людей. Так вони хотіли простежити, як особисті якості студентів вплинули на їхні успіхи в роботі. Що із цього вийшло, розповідає сайт platfor.ma.
До уваги організацій та компаній, які працюють у сфері культурних і креативних індустрій! 14 вересня відбудеться вебінар про правила реалізації проєктів за грантової підтримки програми ЄС «Креативна Європа». Участь у онлайн-заході безкоштовна, але за умови попередньої реєстрації. А знайти посилання для реєстрації та почитати програму вебінару можна на creativity.ua.
А ще нагадуємо, що 4 вересня в Рівному розпочнеться House of Europe Festival — фестиваль креативності, інновацій та підприємництва. Редакція creativity.ua поспілкувалась з його організаторками і поцікавилась:
- як виникла ідея проведення фестивалю;
- про спікерів та основну місію події;
- а також про те, в якому стані креативні індустрії в регіонах.
Відповіді на ці та інші не менш цікаві запитання шукайте на creativity.ua.
І наостанок — новина для агенцій, які хочуть долучитись до створення соціально-вагомого контенту, говорити про зміни в Україні та підтримувати реформи. Агентство США з міжнародного розвитку USAID запустило проєкт «Трансформація Комунікацій». Він дає можливість українським креативним агенціям розпочати реалізацію інноваційних комунікацій в Україні та долучитися до зміни парадигми сприйняття реформ громадянами.
Переможці тендеру отримають можливість працювати над задачами українського уряду, що націлені на комунікацію реформ та позитивних змін в Україні.
Дедлайн подання заявок — 15 вересня 2020 року, до 17:00 за київським часом. Усі деталі проєкту, поради по заповненню заявки та відповіді на найпоширеніші запитання — на сайті проєкту.
На цьому ми завершуємо креативний дайджест. До наступної п’ятниці, чао!
Попередній випуск Creative Digest CIAU читайте і слухайте тут.