• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

«Не питай мене». Фонд «Вийди з тиші» запускає проєкт на захист гідності людей з порушеннями слуху

31 Серпня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
«Не питай мене». Фонд «Вийди з тиші» запускає проєкт на захист гідності людей з порушеннями слуху
Share on FacebookShare on Twitter

Благодійний фонд «Вийди з тиші» запускає проєкт «Не питай мене». Мета проєкту — навчити кожного з нас поважати права та гідність людей з порушеннями слуху.

Жалість, неповага, недолугі жарти, нетактовні вислови та запитання — ось з чим буквально кожного дня стикаються люди з порушеннями слуху. Більшість цих образ та непорозумінь викликана не упередженим ставленням, зверхністю чи презирством, а елементарною необізнаністю.

Саме такими міркуваннями і послуговувалися ініціатори проєкту «Не питай мене». Головне завдання проєкту — навчити всіх нас грамотно поводитися з людьми з порушеннями слуху. Це означає: навчити емпатії, толерантному ставленню до них, захистити їхнє право на повагу до фізичної та психічної цілісності.

Першою ластівкою проєкту «Не питай мене» став 10-хвилинний фільм, герої якого — люди з порушеннями слуху. Попри все, вони живуть яскравим, повноцінним життям, успішно займаються улюбленими справами і бажають лише одного: щоб ми до них ставилися як до рівних. Увесь фільм — це відеоінтерв’ю, в якому люди з порушеннями слуху розповідають про неприємні реакції та питання від оточуючих, які зачіпають честь, гідність і роблять боляче. Організатори проєкту вважають, що зафільмовані відповіді героїв інтерв’ю допоможуть усім нам стати обізнанішими щодо спілкування з людьми, які мають порушення слуху.

«Це відео є початком запуску флешмобу #непитаймене. Адже у кожної людини є своя історія і є свої питання, які її дратують, зачіпають її честь та гідність або ж елементарно порушують її власні кордони», — наголошують у фонді «Вийди з тиші». Організатори звертаються до всіх, хто має споріднені почуття з героями фільму, і закликають кожного поділитися своєю історією з хештегом #непитаймене і водночас підтримати проєкт поширенням відеоролику.

Відеоролик створено в рамках проекту ГО Fight For Right / Боротьба за права «Зміцнення захисту прав людей з інвалідністю» за підтримки Фонду прав людини Посольства Королівства Нідерландів в Україні.

Про ідею проєкту та деталі його створення ми дізнавались у Наталії Петренко, Голови БФ «Вийди з тиші»:

Ідея проєкту була в голові вже давно, але зріла та чекала фінансування, тому що хотілося зробити все якісно та професійно. Коли я побачила оголошення конкурсу грантів від ГО «Боротьба за права», одразу вирішила, що будемо подаватися. Було хвилююче, адже це була наша перша грантова заявка і ми її виграли! Раділи, як малі діти 🙂

Чому вирішили створити проєкт саме про людей з порушеннями слуху? Тому що я сама слабочуюча, користуюся слуховими апаратами і тому що фонд допомагає людям з порушеннями слуху. Ця тема близька, болюча. Ця тема реально потребує висвітлення та розголосу у нашому суспільстві. Це дійсно проблема, коли навколишні не знають, як спілкуватися з людьми, які мають порушення слуху (і, власне, не тільки слуху), можуть грубити, кричати, ображати. Але це все через необізнаність. Тому навчити і показати, як треба; показати, що ми є; сказати, що ми такі, як і всі, — це важливі меседжі, які хотілося донести.

Про команду та складнощі у роботі над проєктом

Основна команда, яка працювала над проєктом, — це я та моя помічниця Наталя. Але людей, котрі долучилися до створення проєкту, було багато: це і учасники, які щиро ділилися своїми історіями; і оператори відеозйомки; і диктор; і перекладач жестової мови; і купа знайомих та незнайомих людей з порушеннями слуху, які писали мені питання та розповідали історії, що їх зачіпають (для формування списку питань для ролику). Я ціную вклад кожного!

Оскільки це був наш перший досвід, то складнощів у процесі роботи над проєктом було багато і найрізноманітніших. Наприклад, у переддень зйомки (о 22:30 вечора) від участі відмовилося дві учасниці, тому треба було терміново шукати нових. Тоді я наважилася написати пану Олексію Нашивочнікову (українському архітектору і художнику — Ред.) і він погодився! Це було круто! Крім того, було багато складнощів, пов’язаних із операторською роботою, до яких ми не були готові. Тому нам довелося вивчати все в повітрі і одразу ж застосовувати на практиці. Але це неймовірний досвід і я рада, що все було саме так.


Читайте також: У Фінляндії створили «ввічливий шрифт» для боротьби з кібербулінгом.

Теги: відеоінклюзивністьфлешмоб

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят
Ідеї

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят

20 Грудня, 2024

Український райдхелінг-сервіс Uklon представив новорічну кампанію. Основна ідея полягає в тому, щоб нагадати людям про маленькі новорічні радощі, які все ще існують в простих речах і про які не варто...

Читати даліDetails

Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор

Відомі українські маркетологи та рекламісти взяли участь у рекламі Effie Awards Ukraine 2024

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.