• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

«Не питай мене». Фонд «Вийди з тиші» запускає проєкт на захист гідності людей з порушеннями слуху

31 Серпня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
«Не питай мене». Фонд «Вийди з тиші» запускає проєкт на захист гідності людей з порушеннями слуху
Share on FacebookShare on Twitter

Благодійний фонд «Вийди з тиші» запускає проєкт «Не питай мене». Мета проєкту — навчити кожного з нас поважати права та гідність людей з порушеннями слуху.

Жалість, неповага, недолугі жарти, нетактовні вислови та запитання — ось з чим буквально кожного дня стикаються люди з порушеннями слуху. Більшість цих образ та непорозумінь викликана не упередженим ставленням, зверхністю чи презирством, а елементарною необізнаністю.

Саме такими міркуваннями і послуговувалися ініціатори проєкту «Не питай мене». Головне завдання проєкту — навчити всіх нас грамотно поводитися з людьми з порушеннями слуху. Це означає: навчити емпатії, толерантному ставленню до них, захистити їхнє право на повагу до фізичної та психічної цілісності.

Першою ластівкою проєкту «Не питай мене» став 10-хвилинний фільм, герої якого — люди з порушеннями слуху. Попри все, вони живуть яскравим, повноцінним життям, успішно займаються улюбленими справами і бажають лише одного: щоб ми до них ставилися як до рівних. Увесь фільм — це відеоінтерв’ю, в якому люди з порушеннями слуху розповідають про неприємні реакції та питання від оточуючих, які зачіпають честь, гідність і роблять боляче. Організатори проєкту вважають, що зафільмовані відповіді героїв інтерв’ю допоможуть усім нам стати обізнанішими щодо спілкування з людьми, які мають порушення слуху.

«Це відео є початком запуску флешмобу #непитаймене. Адже у кожної людини є своя історія і є свої питання, які її дратують, зачіпають її честь та гідність або ж елементарно порушують її власні кордони», — наголошують у фонді «Вийди з тиші». Організатори звертаються до всіх, хто має споріднені почуття з героями фільму, і закликають кожного поділитися своєю історією з хештегом #непитаймене і водночас підтримати проєкт поширенням відеоролику.

Відеоролик створено в рамках проекту ГО Fight For Right / Боротьба за права «Зміцнення захисту прав людей з інвалідністю» за підтримки Фонду прав людини Посольства Королівства Нідерландів в Україні.

Про ідею проєкту та деталі його створення ми дізнавались у Наталії Петренко, Голови БФ «Вийди з тиші»:

Ідея проєкту була в голові вже давно, але зріла та чекала фінансування, тому що хотілося зробити все якісно та професійно. Коли я побачила оголошення конкурсу грантів від ГО «Боротьба за права», одразу вирішила, що будемо подаватися. Було хвилююче, адже це була наша перша грантова заявка і ми її виграли! Раділи, як малі діти 🙂

Чому вирішили створити проєкт саме про людей з порушеннями слуху? Тому що я сама слабочуюча, користуюся слуховими апаратами і тому що фонд допомагає людям з порушеннями слуху. Ця тема близька, болюча. Ця тема реально потребує висвітлення та розголосу у нашому суспільстві. Це дійсно проблема, коли навколишні не знають, як спілкуватися з людьми, які мають порушення слуху (і, власне, не тільки слуху), можуть грубити, кричати, ображати. Але це все через необізнаність. Тому навчити і показати, як треба; показати, що ми є; сказати, що ми такі, як і всі, — це важливі меседжі, які хотілося донести.

Про команду та складнощі у роботі над проєктом

Основна команда, яка працювала над проєктом, — це я та моя помічниця Наталя. Але людей, котрі долучилися до створення проєкту, було багато: це і учасники, які щиро ділилися своїми історіями; і оператори відеозйомки; і диктор; і перекладач жестової мови; і купа знайомих та незнайомих людей з порушеннями слуху, які писали мені питання та розповідали історії, що їх зачіпають (для формування списку питань для ролику). Я ціную вклад кожного!

Оскільки це був наш перший досвід, то складнощів у процесі роботи над проєктом було багато і найрізноманітніших. Наприклад, у переддень зйомки (о 22:30 вечора) від участі відмовилося дві учасниці, тому треба було терміново шукати нових. Тоді я наважилася написати пану Олексію Нашивочнікову (українському архітектору і художнику — Ред.) і він погодився! Це було круто! Крім того, було багато складнощів, пов’язаних із операторською роботою, до яких ми не були готові. Тому нам довелося вивчати все в повітрі і одразу ж застосовувати на практиці. Але це неймовірний досвід і я рада, що все було саме так.


Читайте також: У Фінляндії створили «ввічливий шрифт» для боротьби з кібербулінгом.

Теги: відеоінклюзивністьфлешмоб

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Українська агенція BetterSvit здобула два золота та стала Independent Agency of the Year на Effie Europe

16 Грудня, 2025
Інсайти

Як робити рекламу, яка виграє нагороди? Ніяк. Робіть нормальну

10 Грудня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.