• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

19 Серпня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020
Share on FacebookShare on Twitter

Четвертий квартал 2020 року буде мало схожим на попередні та стане надзвичайно важливим для ритейлерів. Поведінка покупців за час пандемії встигла значно змінитися. І, як показало дослідження, проведене компанією Braze, саме міленіали, а не покоління Z — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року, в сезон зимових свят.

Міленіали сильніше зацікавлені в онлайн-покупках

Нікого, мабуть, не здивує, що за даними Braze більшість бебі-бумерів з нетерпінням очікували можливості повернутися до «справжніх» магазинів. Лише 18% з них планує збільшити кількість онлайн-покупок у постпандемічний період. Представники поколінь X та Z ставляться до онлайн-шопінгу з більшим ентузіазмом — йому надають перевагу 35% та 33%, відповідно.

У той же час серед міленіалів майже половина (44%) планує здійснювати покупки переважно онлайн навіть після того, як пандемія завершиться і карантинні обмеження буде знято. Побачивши, як легко замовити доставку продуктів, наприклад, з мобільного телефону, вони втратили будь-яке бажання повертатися до боротьби за місце на переповненій автопарковці супермаркету.

На відміну від них, покоління Z наразі переважно залишається вдома, тож економія часу та безпека для здоров’я є для них менш нагальними питаннями. Також ця група більше схильна до того, щоб сумувати за соціальним аспектом походів по магазинам із друзями.

Молодь «грає на підвищення» у цей святковий сезон

Готовність витрачати гроші також залежить від віку людей. І тут аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 розколюється на дві нерівні частини. Лише 13% з тих, кому за 40, планують у 2020 році витратити на зимові свята більше грошей, ніж у 2019. Натомість з тих, кому ще немає 40 років, аж 33% збираються цього року витратити більше, ніж у минулий святковий сезон.

Тут доречно було б скористатися автоматизацією маркетингу, щоб випробувати різні святкові послання й оптимізувати ті з них, які добре працюють для певного сегменту аудиторії. А от гігантських знижок краще уникати, оскільки сезонний онлайн-шопінг не зводиться до пошуку найнижчої ціни.

Очікується, що левова частка грошей, витрачених міленіалами на покупки, дістанеться невеликим місцевим ритейлерам, а не велетенським супермаркетам та онлайн-платформам. Оскільки дрібнороздрібну торгівлю пандемія зачепила найсильніше, покупки в невеликих крамницях стали способом підтримати малий бізнес. Тому в США більше половини міленіалів (51%) заявили, що під час святкового сезону вони робитимуть майже всі свої покупки саме у маленьких місцевих магазинах. Це, в свою чергу, означає, що великі мережі зараз мусять переглянути свою взаємодію зі споживачами та навести вагомі аргументи, щоб привернути їх до себе.

Міленіали – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Як зберегти лояльність нової аудиторії

Дані показали, що в США загалом 87% споживачів планують продовжувати онлайн-шопінг у тому самому чи навіть більшому обсязі, замість того, щоб повертатися до офлайн-магазинів після їх відкриття. А найціннішими виявилися користувачі, залучені за допомогою мобільних каналів комунікації. Вони в 10 разів частіше роблять покупки і в 12 разів частіше повертаються, щоб здійснити покупку вдруге.

Втім, не слід думати, що варто привернути їх увагу один раз і вони вже нікуди від вас не дінуться. Нещодавно залучені споживачі є набагато менш лояльними ніж ті, що були з вами ще до початку пандемії. А отже, щоб втримати цю нову аудиторію, маркетингові комунікації мають бути корисними, вчасними та персоналізованими для кожного відвідувача магазину. Це необхідно для того, щоб аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 якомога раніше сформувала нові звички та зміцнила свій зв’язок з брендом.

Досвід пандемії та сезон свят

Останнім часом споживачі показали, що вони готові пробувати нові речі. Але з цієї ж самої причини капітал бренду, нарощений за час пандемії, може виявитися ілюзорним, оскільки обізнаність щодо бренда не обов’язково веде за собою підвищення рівня конверсії. Лише 13% американських споживачів назвали «знайомство з брендом» головною причиною покупки.

Тому, щоб зміцнити зв’язок споживачів з брендом, необхідно вже зараз працювати над мультиканальною комунікацією, яка продемонструє контекстуальне розуміння кожного споживача. А якісна взаємодія під час зимових свят, в свою чергу, може стати для споживачів причиною зберігати лояльність впродовж всього наступного року.

Автор статті — Майлз Клігер, президент та директор по роботі зі споживачами компанії Braze.

Джерело

Теги: аналітикабізнеселектронна комерціяінтернетринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

10 плагінів для Figma, які рятують SMM-спеціалістів і дизайнерів
М'язи

10 плагінів для Figma, які рятують SMM-спеціалістів і дизайнерів

26 Лютого, 2025

Скільки часу у тебе йде на оформлення контенту? Знайти іконку, вирізати фон, підібрати кольори... І от ти вже витратив кілька годин на дизайн. Але є спосіб працювати швидше — у...

Читати даліDetails

Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»

MAKE SENSE та Study Less запускають першу в Україні стримінгову платформу для вивчення англійської мови — Study Plays

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.