За даними Мінфіну, більше ніж половина українців заробляє до 10 000 гривень в місяць. Людей не влаштовують умови роботи, але вони продовжують вмовляти себе трошки потерпіти й роблять це роками. Така поведінка цілком зрозуміла — всіх нас бентежать зміни. Але зовсім не обов’язково одразу спалювати мости й звільнятися, часом достатньо зайти на той самий сайт і переглянути вакансії.
Нова кампанія, створена креативною командою Fedoriv Agency, надихає нас зробити крок до комфортного життя без зайвого стресу. Віднайти той самий work-life balance не так уже й складно — треба лише зробити перший крок та переглянути вакансії на robota.ua.
На початковому етапі команда агентства провела дослідження і з’ясувала, що 50% українців відчувають постійний стрес через свою роботу. Вони шукають інші варіанти, не просто щоб знайти нове місце, а щоб втекти від теперішнього, яке псує їм життя: не залишає часу на хобі та сім’ю.
«Поспілкувавшись з представниками 12-ти різних професій, ми зрозуміли, що всі вони — від комірника до журналістки модного видання — мають щось спільне. А саме: дуже довго терплять погану роботу. Найчастіше, занадто довго.
Тому ми звертаємося до тих, кому бракує мужності, як іноді кожному з нас. Нас цікавлять усі українці, які незадоволені своєю роботою, але бояться її міняти. Ми хочемо, щоб за допомогою бренду robota.ua вони зрозуміли: якщо робота псує життя — це привід задуматися і подивитися вакансії», — зазначає Олександр Приходько, стратег в Fedoriv Agency.
Як зазначають представники robota.ua, понад три мільйони кандидатів уже обрали сервіс у якості платформи для пошуку нового місця працевлаштування, й щодня кількість розміщених резюме зростає. У новому році компанія має за мету збільшити аудиторію і закріпити лідерські позиції на ринку.
«Нам є, що показати: найбільша кількість пропозицій від провідних українських та міжнародних компаній, зручна система рекомендованих вакансій, інструменти для моніторингу зарплат, інтерактивна мапа в додатку — словом, безліч сучасних функцій для швидкого і комфортного пошуку роботи. Ми високо цінуємо таку довіру й у 2021 році продовжимо оновлювати продукт, щоб якомога більше пошукачів знайшли місце, де на них чекають», — коментує Юлія Далібук, Communication & PR manager robota.ua.
Robota.ua почала 2021 рік масштабною телевізійною та діджитал-кампанією. Ролики можна побачити на ТБ, в YouTube, у мобільних додатках та соцмережах. Команда Fedoriv Agency розробила нову креативну платформу, оновлену стратегію та позиціювання. Відтепер robota.ua допомагає знайти роботу, з якою життя в радість. Для цього не треба одразу звільнятися, почати можна с перегляду вакансій сайті або у мобільному додатку.
«Я дуже ціную, що така крута компанія вибрала наше агентство для реалізації амбіцій, які вона закладає в цей проєкт. Сподіваюся, це початок нового довгострокового співробітництва і нової історії лідерства на ринку працевлаштування», — додає Валентин Панюта, бренд-лідер Fedoriv Agency.
Отже, це тільки початок спільної роботи маркетингового агентства і robota.ua. Цілком очікувано, що вже згодом ми побачимо інші рекламні кампанії, створені на оновленій креативній платформі.
Також пропонуємо вам переглянути перелік найпопулярніших навчальних курсів 2020 року від Coursera.