• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

6 Серпня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition
Share on FacebookShare on Twitter

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / Print. Яка ідея принесла перемогу — розповідає арт-директор агенції Дмитро Степаненко.

Початок

Перша ідея відрізнялася від тієї, яку ми подали на конкурс. У середині березня, коли почався карантин в Україні, ми хотіли зробити специфічну друковану версію газети. Верстка тексту задумувалась з широкими міжлітерними інтервалами — подвійними, потрійними, і тим самим передавати, що кожна буква дотримується дистанції.

Наша ідея виявилася вторинною — The New York Times вже дуже круто реалізували свій проєкт у подібній тематиці. Там були намальовані чоловічки в колах із літер, які перебували на відстані від людей, зберігаючи дистанцію.

Основна ідея

Але ми не здавалися. Незабаром прийшла думка показати, як швидко поширюється коронавірус.

Верстка змінилася: на першій пустій сторінці розташувалась всього одна буква, яка імітує людину. На другій — три-чотири, гортаємо випуск — там вже близько десяти, на четвертій — двадцять п’ять і так далі. Це відображає прогресію, з якою одна людина може заразити трьох. Відповідно, десь на сторінці дванадцятій розворот повністю заповнений літерами.

Перша літера-людина заражає інших — отримуємо перший осередок захворюваня. Десь у середині статті букви створюють кілька великих спалахів, які незабаром поширюються по всій газеті.

Одна сторінка — один день. Нумерацію можна замінити з традиційних «сторінка 1», «сторінка 2» на «день 1», «день 2». Вся газета — це одна стаття, яка поступово проявляється з кожним розворотом.

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Y agency про соціальний проєкт Special Edition

арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

соціальний проєкт Special Edition

Special Edition

Реалізація

Ми розіслали цю ідею в кращі світові видання: The New York Times, The Washington Post, The Daily Telegraph, Daily Mail. У відповідь — тиша. Ми спробували щастя у місцевих видань, але на той момент майже весь принт встав на паузу.

Ми не здавалися та відправили цей концепт на два міжнародних конкурси реклами — Ukrainian Design: The Very Best Of та білоруський White Square. У нас були гідні конкуренти — BBDO Moscow, Havas Ukraine та інші. В White Square була спеціальна соціальна категорія Change for Good, в якій ми взяли золото з нашим концептом.

Майбутнє

Зараз команда Y agency в пошуку видання, з яким зможе надрукувати реальні фізичні екземпляри цього випуску, щоб потім подавати його на інші конкурси як реалізований проєкт.

Крім ідеї внутрішнього змісту журналу або газети, у нас народилася ідея обкладинки, яка заслуговує на окрему увагу. Це концепт, який в друкованому вигляді може активно виконувати соціальну функцію.

Журнал, у якого чиста біла обкладинка, на якій стоїть слово «Infected», поміщається в прозору упаковку з надрукованою на ній приставкою «Dis». Відповідно, коли журнал в упаковці, то принт поєднується в красномовне «Disinfected». Гра слів відобразила концепт.


 

Теги: Y agencyкоронавірусмедіапринтсоціальна реклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.