Через доволі високу ціну ефірного часу рекламу на телебаченні зазвичай можуть собі дозволити лише великі бренди та компанії. Але якщо під час пандемії навіть вони зазнали збитків, то що вже казати про малий бізнес. Саме тому Channel 4, популярний британський телеканал, підтримує дрібних підприємців, передавши ряду малих компаній слоти у прайм-тайм.
Лондонська агенція Armoury в рамках співпраці з Channel 4 створила для цих підприємців серію кумедних рекламних роликів по півхвилини кожен. Загалом їх шестеро: перукарня, ріелтор, флорист, кравчині, паб та ферма з розведення альпак.
Зірками відеороликів стали самі власники та співробітники підприємств, щоб показати людські обличчя за рядом найбільш вразливих британських компаній.
Ефірний час був заради цієї доброї справи пожертвуваний такими великими рекламодавцями як Coca-Cola, Rightmove, Lloyd’s Bank, BoughtByMany Pet Insurance та American Express.
Телереклама малого бізнесу: гумор, шарм та пафос
Сценарії всіх цих роликів поєднують у собі містечковий шарм із пафосом «великої» реклами, розколюючи звичну парадигму телереклами. Дрібні Давиди посіли своє місце серед корпоративних Голіафів.
Джек Лоуренс (Jack Laurance), креативний директор Armoury, зазначив, що креативна команда, яка зняла ці шість роликів за «шість шалених днів», хотіла підкреслити індивідуальність кожного з цих малих підприємств, створивши стилізовану інтерпретацію кожного з них.
«Робота з власниками малого бізнесу була дійсно цікавою. Вони – звичайні люди, які не звикли бути на знімальному майданчику і не мають акторського досвіду, – додав він. – І ця чесність, скромність та наполегливість передалася і їх персонажам, що дуже добре пасувало до загального тону кампанії. Я вважаю, що саме це й відрізняє такі мініфільми від типової телереклами».
А Стюарт Елліот (Stuart Elliot), режисер ролика про альпак, розповів: «Щоразу, коли повз нас проїжджала машина, водій пригальмовував, щоб поглянути на альпак. Тож ми швидко зрозуміли, що Ліндсі та її табунець – це місцеві зірки. І це просто чудово, що ми змогли оголосити на всю країну, що ферма Larch Green Alpacas знову відчинилася для відвідувачів».
В рекламному бізнесі таке нечасто побачиш, коли великий телеканал підтримує дрібних підприємців, приділяючи їм заслужене місце в ефірі. Але ці маленькі майстерні, крамнички та ферми також важливі для спільноти. Amazon, може, й зручніший, але хіба там можна погладити альпаку?
Ще однією кампанією в підтримку не лише найменших, але й наймолодших підприємців – дітлахів, які продають лимонад – стали дотації з Littlest Bailout Relief Fund.