Бренд Country Time пропонує фінансову допомогу найменшим підприємцям – дітям

Зараз, влітку, для американських дітлахів саме настав час встановлювати свої ятки з продажу лимонаду. От тільки у розпал пандемії ці найменші підприємці аж ніяк не можуть похвалитися напливом покупців, оскільки соціальне дистанціювання змушує всіх триматися подалі від таких торгових точок. Економічні наслідки COVID-19 у США призводять до того, що великий бізнес готовий йти по головах малого бізнесу, зазіхаючи на ту фінансову підтримку, що призначалася дрібним підприємцям. Тому, щоб допомогти найменшим з дрібних підприємців – дітям, які продають лимонад – бренд лимонаду Country Time створив Littlest Bailout Relief Fund. Цей фонд надає фінансову підтримку тим дітям, яким довелося через пандемію згорнути свої ятки з продажу лимонаду.

За задумом, така кампанія від бренду Country Time має допомогти дітям не розчаруватися у продажі лимонаду, чесній праці та підприємництві.

Щоб отримати фінансову допомогу, яка являє собою чек на 100 доларів або подарункову картку, діти та їх батьки чи опікуни мають подати заявку онлайн. Серед претендентів буде обрано 1000 переможців. Такий чек компенсує втрачений дохід від продажу лимонаду і водночас трохи посприяє доходам місцевих підприємців, у той час як діти витрачатимуть ці гроші.

Country Time радить кандидатам на таку фінансову допомогу додавати до заявки фото своєї ятки та коротку розповідь, на що вони б витратили таку дотацію, «освіживши місцеву економіку».

Соціальний коментар

Цей фонд Country Time є логічним продовженням попередньої кампанії бренда «Legal-Ade», що пройшла у 2018 році. Тоді бренд сплатив за дітей штрафи до 300 доларів, які місцева влада нарахувала їм за те, що вони ведуть бізнес без ліцензії, а також оплатив їм дозволи на продаж лимонаду. Кампанія «Legal-Ade» спонукала ряд штатів, зокрема Колорадо та Техас, внести поправки до свого законодавства, дозволивши таким яткам працювати без ліцензії.

Цього року бренд Country Time приєднався до тих голосів, які критикують реалізацію програми U.S. Paycheck Protection, що повинна була допомогти малому бізнесу пережити пандемію. Попри всі добрі наміри у ряді випадків така фінансова допомога була надана великим корпораціям, чиє становище навіть зараз хитким не назвеш. Ситуація була настільки безглуздою, що деякі з великих компаній навіть повернули назад виділені їм кошти.

Джерело

«Бізнес-модель» лимонадних яток свого часу була використана канадською агенцією Zulu Alpha Kilo як метафора укрупнення рекламного ринку.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані

Короткий документальний фільм «Life Below Water» від ООН, Google та Tribeca Enterprises розповідає про нового мешканця океанських глибин.

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...

Руслана Лижичко і Юрій Дивисенко про соціальну кампанію «Карпати. Місце Сили»

У липні стартувала соціальна кампанія зі збереження Карпат, ініціаторкою та ідейною натхненницею якої стала українська співачка Руслана Лижичко. Мета кампанії ...

науковий метод_fb cover

No fakes, no drama. В Україні запустили платформу «Науковий метод»

В Україні з’явилася платформа «Науковий метод», яка просуває науковий підхід та якісну комунікацію на теми науки та медицини, зокрема COVID-19. ...