ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У центрі уваги — люди, яких компанія забезпечує енергією для зростання, масштабних перетворень і змін.
Завдання:
2020 cтав для компанії роком початку реалізації нової довгострокової стратегії, що заснована на Цілях сталого розвитку ООН і співвідноситься з принципами ESG. Існуючий фірмовий стиль не відображав прагнення компанії зберегти лідерство на конкурентних ринках за рахунок впровадження інновацій, інвестицій в цифрову трансформацію і нових, клієнтоорієнтованих сервісів і послуг.
Рішення:
За 15 років з моменту створення ДТЕК виріс з регіональної компанії в національного лідера енергетичної галузі. Компанія інвестувала в економіку України 23 млрд доларів, розвивала і модернізувала виробничі підприємства, створювала нові бізнеси, впроваджувала сучасні технології та інновації, ставала цифровою та клієнтоорієнтованою.
При цьому фірмовий стиль компанії з 2013 року залишався незмінним.
«Нова бізнес-стратегія компанії, ціннісні орієнтири бізнесу, представлені в ESG-стратегії ДТЕК, вимагали нового підходу до візуальної комунікації нашого бренду. Лібералізація енергетичного ринку України змусила нас по-новому подивитися на ДТЕК і внести зміни не тільки в елементи дизайну, але і в нашу комунікаційну платформу», — розповіла Ольга Захарова, директорка з комунікацій ДТЕК.
Для цього спільно з агентством SHOTS оновлена айдентика бренду ДТЕК і розроблена рекламна кампанія. Сам логотип і слоган ДТЕК «Енергія в дії» залишаються незмінними. Зміни торкнулися використання слогана в композиції з логотипом ДТЕК і основного шрифту, щоб більше відповідати образу сучасної динамічної компанії, яка активно працює в цифровому середовищі.
Замість індустріального шрифту Bandera Pro компанія почне використовувати Pragmatica Bold — більш простий і зрозумілий, постіндустріальний шрифт. За цим принципом також оновлена інфографіка — вона стала більш лаконічною.
Також змінився основний елемент ідентифікації — D-бокс. Саме він допомагає висловити відкритість і розвиток, рух вперед до нових цілей.
Сьогодні ДТЕК управляє шістьма енергетичними бізнесами, підприємства компанії працюють в 11 регіонах України. Також в структурі компанії — Academy DTEK, яка пройшла шлях від внутрішньої освітньої платформи до кращого корпоративного університету в світі за версією Global CCU 2019. Для додаткової ідентифікації бізнесів ДТЕК була розроблена система D-боксів і унікальних для кожного бізнесу текстур.
«При оновленні фірмового стилю ДТЕК ми спирались на вже існуючі візуальні елементи. Необхідно було зберегти спадкоємність образів і не зламати існуючі візуальні якорі, зробивши стиль більш легким і зрозумілим. Нам це вдалось. Він став також більш сучасним і гнучким за рахунок динамічності й адаптивності нових елементів», — розповідає Михайло Поліванов, керівник дизайн-студії агентства SHOTS.
Також ДТЕК оновив не лише фірмовий стиль, а й комунікаційну платформу. Компанія уже 15 років дає енергію людям, які працюють на благо країни та змінюють Україну на краще. Тому головна ідея нової комунікаційної платформи — енергія змін. Цю ідею бренд представив у рекламній кампанії, яка стартувала 6 липня 2020 року.
«ДТЕК завжди був і залишається амбітною компанією. Сьогодні це не просто відповідальний національний інвестор і роботодавець, партнер міжнародних корпорацій в Україні. Сьогодні ДТЕК — центр експертизи в цифровізації української енергетики, впровадженні інновацій, центр бізнес-освіти, сертифікації нових професій, освіти і партнерства. Наша головна цінність — це люди. Про них наша рекламна кампанія, присвячена 15-річчю ДТЕК», — розповідає Ольга Захарова.
«Ми дуже віримо в потенціал України і зокрема в потенціал національних креативних індустрій. Для вирішення поставлених завдань зі зміни сприйняття ДТЕК ми вибрали українське агентство SHOTS і продакшн компанію ESSE. Системний підхід, висока фахова експертиза творчих команд дозволили реалізувати проект на вищому рівні», — коментує Олександра Орда, керівник відділу маркетингових комунікацій ДТЕК.
На думку Стаса Качановського, креативного директора агентства SHOTS, робота з великими брендами — це завжди відповідальність і виклик для будь-якого агентства. «Ми дуже раді, що нам довірили роботу над фірмовим стилем і комунікаційною платформою ДТЕК. По-перше, це дозволило мислити глобально і чітко пройти весь шлях — від великої ідеї до її втілення в деталях. По-друге, це чудова можливість продемонструвати професіоналізм і експертизу нашої команди в стратегічному плануванні та роботі з дизайном», — зазначив він.
А нещодавно електронна система публічних закупівель Prozorro оновила комунікаційну стратегію та представила оновлені логотип та айдентику бренду