На платформі Spotify створено серію плейлистів із рецептами українських страв — органічне поєднання музичного іміджу Pepsi та кампанії #насмачному.
TWIGA Digital Ukraine перенесла ідею смачних поєднань Pepsi з їжею у музичну площину та створили серію плейлистів у Spotify. Вони зібрані за принципом рецептів: кожен трек — це окремий інгредієнт або етап приготування страви, який йому слідує. При цьому треки за назвами інгредієнтів підкидав сам Spotify. Вони розставлені в послідовності приготування страви.
Від ідеї до готових плейлистів та активності в Instagram команда витратила менше 24-х годин.
«Свого часу в рекламі Pepsi знімались Майкл Джексон, Брітні Спірс, Бейонсе. Фредді Мерк’юрі не соромився ставити стаканчик Pepsi на концертний рояль. Ми захотіли обіграти музичну тему з появою Spotify і об’єднали це з їжею.
Музика й надалі буде одним з головних пріоритетів у Pepsi, тому зараз розбираємо Spotify ще детальніше, щоб знайти функціонал, який можна буде використати в наступних роботах», — розповідає креативний директор TWIGA Digital Ukraine Віталій Капустян.
Також для кампанії розробили постери та розмістили на вулицях Києва. Це вийшов, мабуть, один з найоригінальніших способів зустріти Spotify в Україні.
А нещодавно KFC Малайзія створила плейлист, який відмітив кожен день, коли ресторани мережі були закриті.