Коли популярна на Західній Україні мережа супермаркетів «Рукавичка» відкривала флагманський магазин у Львові, то вирішила не тільки виокремити зону з їжею «to go», а розробити під неї самостійний логотип, дизайн та пакування. В чому й допомогли у mirrolab
Шрифтовий напис назви ToGo дизайнери виконали, наслідуючи власний стиль мережі, додавши графічний елемент із існуючого логотипу «Рукавичка». Схоже, що лого намагалися зробити максимально простим, зрозумілим і включеним в загальну дизайн-систему «Рукавички».
В дизайні пакування одразу зрозуміло, що в агентстві mirrolab орієнтувалися на молодь, яка всюди поспішає, звикла до швидких перекусів «на бігу» й не має ні часу, ані бажання довго обирати щось на полиці. Тому головним завданням дизайнери обрали — спрощення вибору для покупців. З таким дизайном легко зорієнтуватися, щоб швидко знайти потрібну страву та смак, швидко купити, швидко з’їсти.
Наочно показали, які конкретні інгредієнти всередині, але не більше одного-двох слайсів на пакуванні — так простіше побачити саме свій смак. Швидкість і динаміку підкреслили діагональними смужками, які знайшли своє місце і в інтер’єрі. За задумом, вони привертають увагу і додають візуальну ритміку.
Щоб обирати ще швидше і простіше, в mirrolab розділили продукцію на 4 категорії в залежності від основного інгредієнта. Кожному відповідає свій колір: риба — блакитний, червоне м’ясо — рожевий, біле м’ясо — жовтий і овочі — салатний. Щоб той, хто любить рибу і вже купував її тут, наступного разу автоматично тягнувся до синього. Схопив і побіг.
Читайте також:
45-метрові декорації та зйомка одним кадром: команда Ajax Systems поділилась бекстейджем зйомок нового продуктового ролика.
Зрозумілість і ненасильницьке спілкування, або Як креативно говорити на гострі соціальні теми. Розповідають автори проєкту на підтримку прав ЛГБТ+ спільноти «Союзники в дії»: ГО «Точка опори ЮА» за підтримки Freedom House в Україні.