У бренду морозива Monaco є ціла купа незаїжджених смаків. Так виникла ідея — донести, що морозиво Monaco зі своїми неочікуваними смаками створене спеціально, щоб вирвати тебе з цього буремного світу хоча б на кілька безтурботних хвилин.
Це насправді щасливі хвилини — без навали повідомлень у чатиках, та інших подразників на кшталт тополиної пушинки на носі. В тебе є Monaco. І не колише.
Але в креативній агенції banda ту пушинку все-таки здули. І зняли ролики для бренду:
А також створили білборди:
Борди — такі ж незаїжджені, як і саме морозиво, — було спеціально прив’язано до конкретних місць. Так бренд морозива став ще актуальнішим, а бажання отримати прохолодну насолоду — ще нестримнішим.
Нещодавно креатори з banda вирішили розказати, чому Comfy намбер ван по домашнім гаджетам. І створили нову літню кампанію для бренду.