• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Рідлі Скотт запрошує всіх долучатися до створення сіквелу «Життя за один день»

9 Липня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

У 2010 році продюсер Рідлі Скотт та режисер Кевін Макдональд разом із платформою YouTube створили за допомогою краудсорсингу документальний фільм, який показував один день життя на Землі. А тепер, десять років по тому, вони вирішили взятися за створення сіквелу «Життя за один день».

Для створення наступного документального фільму вони запрошують людей з усіх куточків світу записати на камеру фрагмент того дня, який вони проживатимуть 25 липня. Футаж, отриманий в результаті такого краудсорсингу, перегляне міжнародна багатомовна команда з 30 експертів, трьох відеомонтажерів та режисера і збере з нього повнометражний фільм. Прем’єра «Життя за один день 2020» відбудеться наступного року на фестивалі незалежного кіно «Санденс» та на YouTube.

Хтось, може, буде вести запис вдома, в умовах карантину. Хтось – з тих країн, що вже шукають шлях вперед у світі, що разюче змінився. Може на відео буде спілкування з друзями чи родиною або звичайний робочий день. А може, день буде незвичайним – весілля, переїзд, важливі новини тощо. Проєкт «Життя за один день 2020» прагне сполучити в єдине полотно ці унікальні життєві події та перспективи, щоб створити капсулу часу цього моменту.

Кілька порад

Щоб взяти участь у цьому проєкті, відео має відповідати ряду критеріїв. Зокрема, обов’язковими є дозвіл на зйомку від тих людей, яких ви записуєте на відео, і відсутність будь-якої музики на записі. Лише невелика частина поданих відеозаписів дійсно увійде в фільм, тому потенційним учасникам було запропоновано кілька порад, які можуть підвисити їх шанси зробити свій внесок у створення сіквелу «Життя за один день». Зокрема, кінематографісти радять вести запис у ландшафтному режимі, виставити якомога вищу роздільну здатність та користуватися зовнішнім мікрофоном, якщо це можливо. Надіслати готовий запис можна з 25 липня по 2 серпня 2020 року.

Фільм «Життя за один день 2020» обіцяє стати ще більш захопливим, ніж його попередник, оскільки цей рік дійсно відрізняться від усіх інших, що минули на нашій пам’яті. Втім, Рідлі Скотт та Кевін Макдональд радять учасникам головним чином зосередитися в своєму відео на тому, що є важливим для кожного особисто.

Минулого разу люди з 189 країн світу надіслали понад 80000 відеозаписів, які разом становили десь 4500 годин екранного часу. І з усього цього Макдональд та його команда створили фільм на 95 хвилин. Тож, якщо комусь потрібно трохи більше натхнення, щоб вирішити, на що саме варто націлити свій об’єктив, радимо переглянути попередній фільм.

Джерело

А в музиці краудсорсинг може набувати такого вигляду.

Теги: Видеокінокреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.