У 2010 році продюсер Рідлі Скотт та режисер Кевін Макдональд разом із платформою YouTube створили за допомогою краудсорсингу документальний фільм, який показував один день життя на Землі. А тепер, десять років по тому, вони вирішили взятися за створення сіквелу «Життя за один день».
Для створення наступного документального фільму вони запрошують людей з усіх куточків світу записати на камеру фрагмент того дня, який вони проживатимуть 25 липня. Футаж, отриманий в результаті такого краудсорсингу, перегляне міжнародна багатомовна команда з 30 експертів, трьох відеомонтажерів та режисера і збере з нього повнометражний фільм. Прем’єра «Життя за один день 2020» відбудеться наступного року на фестивалі незалежного кіно «Санденс» та на YouTube.
Хтось, може, буде вести запис вдома, в умовах карантину. Хтось – з тих країн, що вже шукають шлях вперед у світі, що разюче змінився. Може на відео буде спілкування з друзями чи родиною або звичайний робочий день. А може, день буде незвичайним – весілля, переїзд, важливі новини тощо. Проєкт «Життя за один день 2020» прагне сполучити в єдине полотно ці унікальні життєві події та перспективи, щоб створити капсулу часу цього моменту.
Кілька порад
Щоб взяти участь у цьому проєкті, відео має відповідати ряду критеріїв. Зокрема, обов’язковими є дозвіл на зйомку від тих людей, яких ви записуєте на відео, і відсутність будь-якої музики на записі. Лише невелика частина поданих відеозаписів дійсно увійде в фільм, тому потенційним учасникам було запропоновано кілька порад, які можуть підвисити їх шанси зробити свій внесок у створення сіквелу «Життя за один день». Зокрема, кінематографісти радять вести запис у ландшафтному режимі, виставити якомога вищу роздільну здатність та користуватися зовнішнім мікрофоном, якщо це можливо. Надіслати готовий запис можна з 25 липня по 2 серпня 2020 року.
Фільм «Життя за один день 2020» обіцяє стати ще більш захопливим, ніж його попередник, оскільки цей рік дійсно відрізняться від усіх інших, що минули на нашій пам’яті. Втім, Рідлі Скотт та Кевін Макдональд радять учасникам головним чином зосередитися в своєму відео на тому, що є важливим для кожного особисто.
Минулого разу люди з 189 країн світу надіслали понад 80000 відеозаписів, які разом становили десь 4500 годин екранного часу. І з усього цього Макдональд та його команда створили фільм на 95 хвилин. Тож, якщо комусь потрібно трохи більше натхнення, щоб вирішити, на що саме варто націлити свій об’єктив, радимо переглянути попередній фільм.
А в музиці краудсорсинг може набувати такого вигляду.