Бренд Starburst відомий своїми цукерками у формі кубиків. Тому, коли він вирішив відійти від своєї усталеної традиції та створити довгі цукерки Starburst Swirlers, компанія відзначила цей момент рекламним роликом у вертикальному форматі. Відео, створене агенцією DDB Chicago, призначене для перегляду на мобільних пристроях, а отже має характерний для мобільного відео вертикальний формат. От тільки ідею вертикального контенту бренд інтерпретує з іронією.
Ролик, який «Краще переглядати вертикально» (Best Enjoyed Vertically), показує як відвідувачі перукарні намагаються жувати довгі цукерки у світі, де сила тяжіння поводиться якось дивно.
Цей ролик, режисером якого став Г’ю Шелмердайн (Guy Shelmerdine) зі студії Smuggler, було знято у спеціально побудованих декораціях, що оберталися навколо своєї осі. Завдяки цьому і справляється враження, наче персонажі діють у світі з силою тяжіння під кутом 90 градусів.
Як можна побачити із закулісного футажу кампанії Best Enjoyed Vertically, знімальна команда спочатку збудувала декорації для перукарні, а потім пристебнула акторів до крісел та перевернула усю цю конструкцію набік. І далеко не кожна цукерка, відправлена у політ, поцілила так влучно, як це можна побачити, власне, у ролику.
Рональд Гаррісон (Ronald Harrison), бренд-менеджер Starburst, пояснив: «Ми визнаємо, що всюдисущі мобільні технології змінили практично кожен аспект нашого повсякденного життя. Зокрема, ми стали сприймати світ навколо нас вертикально – від книг та відео до зображень та реклами».
Заради справедливості слід зазначити, що бренд Starburst не є першим, кому спала на думку ідея відео з силою тяжіння під кутом 90 градусів. Цього року в британському телесеріалі Goes Wrong Show можна було побачити 30-хвилинну серію, зняту переважно в декораціях «на боку».
Ось так виглядає тизер до цієї серії:
Вертикальний перегляд – ось що головне
Загальна тенденція до вертикального перегляду лишається беззаперечною. Як показали дослідження, користувачі смартфонів тримають їх вертикально 94% часу. Серед покоління міленіалів навіть горизонтальне відео часто не є достатнім стимулом, щоб перевернути екран: 70% з них просто продовжують дивитися його вертикально, як було з’ясовано AdNews.
Але найголовнішим тут є той факт, що вертикальні відео переглядаються до кінця майже вдвічі частіше, ніж горизонтальні.
Що ж, принаймні це передбачення, зроблене міжнародним фотобанком Depositphotos на 2020 рік, справдилося.