• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Бренд Starburst створив вертикальне відео з силою тяжіння під кутом 90 градусів

8 Липня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Бренд Starburst відомий своїми цукерками у формі кубиків. Тому, коли він вирішив відійти від своєї усталеної традиції та створити довгі цукерки Starburst Swirlers, компанія відзначила цей момент рекламним роликом у вертикальному форматі. Відео, створене агенцією DDB Chicago, призначене для перегляду на мобільних пристроях, а отже має характерний для мобільного відео вертикальний формат. От тільки ідею вертикального контенту бренд інтерпретує з іронією.

Ролик, який «Краще переглядати вертикально» (Best Enjoyed Vertically), показує як відвідувачі перукарні намагаються жувати довгі цукерки у світі, де сила тяжіння поводиться якось дивно.

Цей ролик, режисером якого став Г’ю Шелмердайн (Guy Shelmerdine) зі студії Smuggler, було знято у спеціально побудованих декораціях, що оберталися навколо своєї осі. Завдяки цьому і справляється враження, наче персонажі діють у світі з силою тяжіння під кутом 90 градусів.

Як можна побачити із закулісного футажу кампанії Best Enjoyed Vertically, знімальна команда спочатку збудувала декорації для перукарні, а потім пристебнула акторів до крісел та перевернула усю цю конструкцію набік. І далеко не кожна цукерка, відправлена у політ, поцілила так влучно, як це можна побачити, власне, у ролику.

Рональд Гаррісон (Ronald Harrison), бренд-менеджер Starburst, пояснив: «Ми визнаємо, що всюдисущі мобільні технології змінили практично кожен аспект нашого повсякденного життя. Зокрема, ми стали сприймати світ навколо нас вертикально – від книг та відео до зображень та реклами».

Заради справедливості слід зазначити, що бренд Starburst не є першим, кому спала на думку ідея відео з силою тяжіння під кутом 90 градусів. Цього року в британському телесеріалі Goes Wrong Show можна було побачити 30-хвилинну серію, зняту переважно в декораціях «на боку».

Ось так виглядає тизер до цієї серії:

Вертикальний перегляд – ось що головне

Загальна тенденція до вертикального перегляду лишається беззаперечною. Як показали дослідження, користувачі смартфонів тримають їх вертикально 94% часу. Серед покоління міленіалів навіть горизонтальне відео часто не є достатнім стимулом, щоб перевернути екран: 70% з них просто продовжують дивитися його вертикально, як було з’ясовано AdNews.

Але найголовнішим тут є той факт, що вертикальні відео переглядаються до кінця майже вдвічі частіше, ніж горизонтальні.

Джерело

Що ж, принаймні це передбачення, зроблене міжнародним фотобанком Depositphotos на 2020 рік, справдилося.

Теги: Видеогуморкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Люди

Дослідження ставок промоперсоналу 2025: значні зміни за чотири роки

16 Квітня, 2025
Культура і Життя

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.