McDonald’s здивував жителів Щецина, міста на північному заході Польщі, в якому сніг — достатньо велика рідкість. McDonald’s вирішив це виправити і подарувати жителям міста новорічний настрій.
Для тих, хто замовляв бургер Drwala з доставкою додому, McDonald’s відправляв під вікна своїх дронів, щоб влаштувати снігопад. Усе в рамках кампанії «Краща сторона зими».
Це не вперше, коли польський McDonald’s створює святкову «снігову» атмосферу в своїй країні. Минулого року бренд підготував величезну гірку в Гданську. Два роки тому жителі Любліна могли відвідати приміщення мережі всередині снігової кулі. Всі ці активації супроводжували повернення бургерів Drwal до меню.
Ролик про кампанію підготувала команда агентства DDB у співпраці з Rio de Post та Juice Sound.
Не лише польський McDonald’s може дивувати креативом. У Швеції, наприклад, McDonald’s відкрив перукарню, щоб робити золоті арки з волосся.