Учора в Лондоні відбулася церемонія нагородження премії SABRE Awards EMEA 2020, яка відзначає найкращі світові проєкти у сфері комунікацій. Проєкт Ukraine WOW, створений Gres Todorchuk для «Укрзалізниці», переміг в номінації «Державні агенції та інституції».
Інтерактивна виставка Ukraine WOW зібрала рекордну кількість відвідувачів в історії незалежної України — понад 335 000 осіб. Охоплення аудиторії проєкту склало понад 100 000 000 контактів.
Ukraine WOW — присвята Україні, стала справжнім лавмарком, була двічі пролонгована і закрилася тільки із введенням карантину. Проте розглядається можливість її поновлення.
Цього року фіналістами SABRE Awards EMEA 2020 стали також такі проєкти:
- «Beyond Your Wildest Dreams» для Kernel від агенції Mainstream,
- «Kyiv Wine 2019» для Goodwine від агенції Public Kitchen,
- «Philips OneBlade» від Be—it Agency для Philips,
- «M-Word» для UNICEF Ukraine від Be—it Health & Social Impact,
- 1+1 media з проєктом «Забути про вік»,
- #ІЯпройдутест від агенції «ВАРТО» для «Добробуту».
Ukraine WOW став єдиним переможцем.
Читайте також:
Віктор Синьков, копірайтер R Agency та засновник Київського Креативного Клубу, розповів про те, як власноруч втілив у життя проєкт з «Укрзалізницею» та які висновки зробив на основі цього досвіду. Нагадаємо, раніше Київський Креативний Клуб разом з «Укрзалізницею» запустив ASMR-потяг для тих, хто сумує за подорожами на карантині.