Державне агентство розвитку туризму України дало старт проєкту «Мандруй Україною», мета якого — популяризувати серед співвітчизників внутрішній туризм. Про це повідомляє пресслужба Держагентства з туризму у Facebook.
«Ми розпочинаємо масштабний всеукраїнський проєкт “Мандруй Україною”. Ця ініціатива народилася в тісній кооперації держави, бізнесу, креативних індустрій та туризму», — йдеться у повідомленні.
Розробкою стратегії займалася команда Fedoriv Agency.
«Ми вирішили посилити і активувати те, що і так органічно працювало, — пише Андрій Федорів на своїй сторінці в Facebook. — В Україні величезна кількість wow місць і люди із задоволенням діляться своїми враженнями в соцмережах. Ми зрозуміли, що для “бренду внутрішнього туризму” зараз потрібно не нове ім’я або слоган. Потрібен просто хештег. Щоб поділитися Україною один з одним. Ми вибрали #мандруйукраїною — в момент нашої зустрічі було вже більше 14,000 постів в Інста і майже всі вони вже рекомендували, куди варто поїхати! Чим зрозуміліше — тим краще».
«На даному етапі не було сенсу робити класичний логотип або бренд бук, але щоб програма не була візуально бідною, за підтримки Фундації Дарини Жолдак ми звернулися до художниці Ольги Селіщевої. Подивіться, які класні віжуали вона створила буквально за пару днів! Готові наклейки і принти! Національне агентство збереже їх у відкритий доступ — якщо подобається можна використовувати для себе, а підприємці можуть створити сумки, футболки, сувеніри та трохи заробити», — додає Андрій Федорів.
Відомі українці також діляться у соцмережах своїми улюбленими локаціями в Україні. До челенджу вже приєдналися Олександр Пономарьов, Дмитро Комаров, Катерина Осадча, Оля Полякова, Олексій Потапенко, Марія Єфросиніна, Дмитро Монатік, Макс Барських, Євген Клопотенко, Міла Єрємєєва, Настя Каменських, Світлана Тарабарова та гурт «БЕZ ОБМЕЖЕНЬ».
В агентстві також закликали всіх охочих поділитися своїми улюбленими місцями для подорожей Україною.
«Просто поставте хештег #МандруйУкраїною і геолокацію в будь-якій соцмережі та порекомендуйте, що саме варто побачити, де побувати!», — пояснили в пресслужбі.
Fedoriv Agency і «Три Ведмеді» порівняли самоізоляцію з тюрмою у новому ролику.
«Три Ведмеді» і Fedoriv Agency зняли ролик про доглядачів маяків, які сумують за живим спілкуванням.