• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Спільний проєкт Oppo та National Geographic: смартфон, що повернувся з Антарктики

15 Червня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Проєкт «Uncover Antarctica» є спільною глобальною кампанією виробника смартфонів Oppo та National Geographic. І нещодавно вони почали оприлюднювати матеріали, відзняті в ході подорожі Антарктикою. В проекті взяли участь Мікаела Сковранова (Michaela Skovranova), фотографка National Geographic, та режисер і кінематографіст Дейв Мей (Dave May). Під час подорожі всі спостереження Мікаели за природою «білого континента» були задокументовані за допомогою нової моделі смартфона Oppo Find X2 Pro.

Результатом кампанії став невеличкий документальний фільм, опублікований на YouTube на каналі National Geographic для аудиторії, що нараховує 14 мільйонів постійних глядачів, а також серія відео в Nat Geo Travel Instagram (38 мільйонів глядачів). На основі цих відео була також створена цифрова та відеореклама.

Переглянути повністю весь контент цієї спільної кампанії Oppo та National Geographic (зокрема додаткові відео та статті) можна на офіційному сайті: https://www.nationalgeographic.com/uncover-antarctica/.

Придатність до екстремальних умов

За словами Дейва Мея, співпраця з таким брендом як Oppo та ще й в умовах Антарктики було неймовірним досвідом. Хоча як виявилося, вони дуже ризикували, вирушаючи в свою експедицію наприкінці лютого, коли до найпівденнішого континенту наближається полярна зима, тож їм, можна вважати, пощастило.

Для Сковранової, фотографки та завзятої природозахисниці, ця подорож на південний континент була вже четвертою. І можливість відзняти все просто на смартфон стала для неї новим та цікавим способом вести щоденник своєї експедиції. У такий спосіб вона могла не лише робити фото на маленькому пристрої, який вміщається у руці, але й записувати ті чудернацькі звуки, які можна почути в таких безлюдних місцях.

До того ж тест-драйв смартфона OPPO Find X2 Pro відбувався в доволі екстремальних умовах. Сама фотографка відзначила як великий плюс те, що вона могла знімати відео під час переправи через протоку Дрейка по бурхливим океанським хвилям. І не треба було переживати, що солоні бризки пошкодять об’єктив, чи що палуба надто гойдається під ногами.

«Під час переправи на узбережжя Антарктиди нас поливало дощем, снігом та океанськими бризками, але оскільки телефон водостійкий, його можна було просто витерти та й усе. До того ж з телефоном тримати рівновагу під час сильної хитавиці було простіше», – зазначила вона.

Ну й зрештою, фотографуючи на такий смартфон як нова модель Oppo, достатньо просто «навестися та клацнути», що теж важливо.

Джерело

Теги: гаджетикреативмаркетинг і комунікаціїприрода

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.