Про знижку до -5 грн за літр пального на АЗС KLO чули всі. Тому чергове нагадування про неї ризикувало звучати, як шум. Агентство Michurin вирішило не вигадувати «більше ніж знижку», а чесно показати її.
Якщо всі вже знають, нехай не зможуть забути
Так з’явилася ідея про свідому мнемоніку. Агентство зробило знижку тією самою піснею, яку не можеш викинути з голови весь ранок. Такий собі guilty pleasure у стилі «нума нума йей» та «па-па американо».
Для цього було створено абсурдні образи вогнерогих оленів, окунів-перукарів та кото-переповнених ліжечок. Новий сюжет виходив кожен місяць.
Коли почали надходити відгуки на прилипучих окунів та котиків, стало зрозуміло — мети досягнуто. Це підтвердили і реакції у соцмережах.
Дивіться ще, як агентство Michurin розробило ребрендинг Robo.ua.