Промо з ліжок та інтрижок.  Агентство Michurin розробило кампанію для АЗС KLO

Про знижку до -5 грн за літр пального на АЗС KLO чули всі. Тому чергове нагадування про неї ризикувало звучати, як шум. Агентство Michurin вирішило не вигадувати «більше ніж знижку», а чесно показати її.

Якщо всі вже знають, нехай не зможуть забути

Промо з ліжок та інтрижок.  Агентство Michurin розробило кампанію для АЗС KLO

Так з’явилася ідея про свідому мнемоніку. Агентство зробило знижку тією самою піснею, яку не можеш викинути з голови весь ранок. Такий собі guilty pleasure у стилі «нума нума йей» та «па-па американо».

Промо з ліжок та інтрижок.  Агентство Michurin розробило кампанію для АЗС KLO

Для цього було створено абсурдні образи вогнерогих оленів, окунів-перукарів та кото-переповнених ліжечок. Новий сюжет виходив кожен місяць.

Коли почали надходити відгуки на прилипучих окунів та котиків, стало зрозуміло — мети досягнуто. Це підтвердили і реакції у соцмережах.


Дивіться ще, як агентство Michurin розробило ребрендинг Robo.ua.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Young Lions Live Award — конкурс для креативних пар віком від 18 до 30. Ви можете бути студентами, співробітниками агенції, ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Poster_VR_Collider

27 жовтня відбудеться онлайн-презентація проєкту Оксани Чепелик «VR Колайдер»

Арт-резиденцію в ZK/U — Центрі мистецтва і урбаністики в Берліні, фокусом якого є «місто», було переформатовано в онлайн VR-проєкт, що ...

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.