Промо з ліжок та інтрижок.  Агентство Michurin розробило кампанію для АЗС KLO

Про знижку до -5 грн за літр пального на АЗС KLO чули всі. Тому чергове нагадування про неї ризикувало звучати, як шум. Агентство Michurin вирішило не вигадувати «більше ніж знижку», а чесно показати її.

Якщо всі вже знають, нехай не зможуть забути

Промо з ліжок та інтрижок.  Агентство Michurin розробило кампанію для АЗС KLO

Так з’явилася ідея про свідому мнемоніку. Агентство зробило знижку тією самою піснею, яку не можеш викинути з голови весь ранок. Такий собі guilty pleasure у стилі «нума нума йей» та «па-па американо».

Промо з ліжок та інтрижок.  Агентство Michurin розробило кампанію для АЗС KLO

Для цього було створено абсурдні образи вогнерогих оленів, окунів-перукарів та кото-переповнених ліжечок. Новий сюжет виходив кожен місяць.

Коли почали надходити відгуки на прилипучих окунів та котиків, стало зрозуміло — мети досягнуто. Це підтвердили і реакції у соцмережах.


Дивіться ще, як агентство Michurin розробило ребрендинг Robo.ua.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...