Промо з ліжок та інтрижок.  Агентство Michurin розробило кампанію для АЗС KLO

Про знижку до -5 грн за літр пального на АЗС KLO чули всі. Тому чергове нагадування про неї ризикувало звучати, як шум. Агентство Michurin вирішило не вигадувати «більше ніж знижку», а чесно показати її.

Якщо всі вже знають, нехай не зможуть забути

Промо з ліжок та інтрижок.  Агентство Michurin розробило кампанію для АЗС KLO

Так з’явилася ідея про свідому мнемоніку. Агентство зробило знижку тією самою піснею, яку не можеш викинути з голови весь ранок. Такий собі guilty pleasure у стилі «нума нума йей» та «па-па американо».

Промо з ліжок та інтрижок.  Агентство Michurin розробило кампанію для АЗС KLO

Для цього було створено абсурдні образи вогнерогих оленів, окунів-перукарів та кото-переповнених ліжечок. Новий сюжет виходив кожен місяць.

Коли почали надходити відгуки на прилипучих окунів та котиків, стало зрозуміло — мети досягнуто. Це підтвердили і реакції у соцмережах.


Дивіться ще, як агентство Michurin розробило ребрендинг Robo.ua.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»

Кращі дизайнерські проєкти кризових часів, за версією організаторів Лондонського бієнале з дизайну

Ці дизайнерські проєкти, зібрані організаторами Лондонського бієнале, охоплюють музику, надання гуманітарної допомоги і навіть сексуальну просвіту.