На карантині ми всі почувалися в’язнями власних домівок. Поки друзі, подорожі та обійми залишаються поза законом, в нас є дещо легітимне, що трохи підніме настрій і допоможе відчути себе так, ніби ти більше не один. Мо-ро-зи-во. Саме про це Fedoriv Agency вирішили зняти ролик для бренду «Три Ведмеді». Актора, який зміг би втілити романтичного в’язня, шукали недовго — обрали одразу ж, як тільки побачили на кастингу Андрія Лідаговського. Ви могли бачити його у фільмі «Мої думки тихі».
Окрім цього відео, Fedoriv Аgency створили для бренду «Три Ведмеді» нову стратегію, позиціювання та розробили нову айдентику. Цей ролик — перший у серії комунікації, що розробили в Fedoriv Agency. Далі буде.
Читайте також:
Fedoriv Method – Як створювати все, що завгодно; що завгодно, але створювати. Головні інсайти з 8-годинної конференції від команди Fedoriv Agency.