• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Піджаки та шорти – ось що мережа магазинів Prisma вважає сучасним діловим костюмом

5 Червня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Зверху – діловий стиль, знизу – кежуал! Віддалена робота, до якої багато кому з нас довелося пристосовуватися під час карантину, дозволила офісним працівникам всього світу практично позбутися дрес-коду. Про нього згадують, хіба що коли настає час для відеоконференції. Але навіть тоді презентабельною має бути, насправді, лише верхня половина тіла. Ось чому фінська мережа магазинів одягу Prisma з допомогою агенції TBWA\Helsinki створила спеціальну лінійку того, що можна назвати сучасним діловим костюмом: піджак – зверху, а щось домашнє (або взагалі спідня білизна) – знизу. Зрештою, для нескінченних відеочатів у Zoom вистачить і цього.

Ось як ця кампанія пояснюється у супровідному відеоролику:

Тобто тепер у фінських магазинах одягу з’явилися стенди з так званою «телеколекцією».

Попит на веселіший медіаконтент

Мінні Джакола (Minni Jaakola), віцепрезидентка Prisma з питань маркетингу, зазначила: «Замість того, щоб надягати для роботи костюм, фіни зараз сидять на ділових зустрічах у лосинах, шортах з гавайським візерунком і взагалі в тому, в чому їм зручніше. Цією кампанією ми вирішили заохотити всіх вдягатися так чудернацько і так зручно, як тільки вони цього забажають, і разом з тим дати людям привід посміятися та побути диваками у цей непростий час».

Це дало свої результати, адже як показала статистика, споживачів дійсно пройняло таким сучасним діловим костюмом. Після запуску кампанії продажі одягу в мережі магазинів Prisma зросли у 16 разів (!), якщо порівняти з даними за минулий рік.

Креативна команда TBWA\Helsinki прокоментувала цю кампанію так: «Це – хороший приклад того, як бренди можуть (і повинні) пристосуватися до мінливої ситуації навколо та тих специфічних потреб, які зараз виникають у споживачів. Фінляндія наразі поступово повертається до «нової норми», плануючи протягом літа зняти більшість карантинних обмежень. Тож ми вирішили, що зараз настав як ніколи слушний час, щоб підхопити загальний позитивний настрій, адже попит на веселіший медіаконтент зараз є, вочевидь, доволі високим».

Джерело

Слід зазначити, що дизайн для відеоконференцій не обмежується одягом і може вплинути навіть на інтер’єр домашнього офісу.

Теги: гумормаркетинг і комунікаціїмодастиль

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку
Бізнес

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

2 Лютого, 2024

1 лютого 2024 року нон-профіт проєкт UA business Global запустив освітній серіаліті GLOBA. Підприємці отримають практичні рекомендації з PR, бізнес-комунікацій, нетворкінгу для просування бізнесу на глобальні ринки. 20 коротких 15-хвилинних...

Читати даліDetails

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

Ефективні алгоритми розвитку бізнесу під час війни на GET Business Festival

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.