• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Офлайн як розкіш. Підсумки-2020 і прогнози-2021: івент-індустрія

30 Грудня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Офлайн як розкіш. Підсумки-2020 і прогнози-2021: івент-індустрія
Share on FacebookShare on Twitter

Івент-індустрія — мабуть, одна з тих креативних індустрій, по яких пандемія вдарила найболючіше. Можна лише уявити, яких зусиль вартувало цим суб’єктам креативної індустрії залишитися на видноті. Та й взагалі — залишитися.

Тому підсумки 2020-го та прогнози на 2021 рік від засновників та керівників івент-агенцій, а також представників івент-майданчику та, безпосередньо, івенту для нас мають бути особливо цікаві.

Нагадаємо, серію підсумкових матеріалів розпочали підсумки-2020 і прогнози-2021 від креативних агенцій.

Олексій Куліков, засновник івент-агентства Ant@Hill

Олексій Куліков, засновник івент-агентства Ant@Hill

Підсумки 2020 року для індустрії організації бізнес- і корпоративних заходів у цілому:

Ринок упав на 50 або більше відсотків. Онлайн-заходи стали ключовим інструментом комунікації та як наслідок з’явилися майданчики для онлайн-трансляцій, паті-бокси. При цьому бюджети онлайн-івентів виросли до рівня офлайн. Загалом змінилися як форма організації праці, так і підходи до проєктів. З’явився тренд Offline is new luxury.

Підсумки 2020-го для компанії:

  • падіння доходу на 27%;
  • скорочення персоналу на 15%;
  • невідповідність річному плану на 80%;
  • поява в портфоліо нових послуг;
  • зміна формату продажів;
  • переорієнтація проєктів на суміжні сервіси.

Прогноз на 2021 рік для індустрії:

Офлайн-заходи повернуться, попит збільшиться, але внаслідок міграції фахівців у інші сфери, пропозиція зіткнеться з браком організаторів. Як результат — знизиться якість самих заходів. Якщо Маск усе-таки запустить свій супутниковий інтернет, онлайн-івенти займуть до 80% ринку.

Прогнози на 2021 рік для компанії:

Ми зберегли кістяк команди, напрацювали досвід в онлайн-форматах, зуміли переорієнтуватися на маркетингові сервіси (БТЛ, продакшн) і уклали кілька річних контрактів із великими брендами. Тому основний меседж для 2021 року — ми вижили та продовжуємо працювати в нових реаліях.


Ганна Терлецька, Head of Events in Kooperativ

Ганна Терлецька, Head of Events in Kooperativ

Підсумки-2020 і прогнози-2021:

Слово року для івент-індустрії у 2020-му — «виживання». Довелось адаптуватись до «нової реальності», оптимізуючи ресурси команди. Нам у Kooperativ це вдалося: ми навіть збільшили кількість локацій та штат. Порада, яку хочу дати всім: не варто марити про те, що все знову буде так, як було до 2020-го. Рухаємося далі, переходячи у гібридні формати проведення подій. Діджиталізація — наше все. Наприклад, за останні три дні ми провели паралельно кілька подій на віддалених одна від одної локаціях Kooperativ, і все завдяки онлайн-трансляціям. На початку 2021 року очікується затишшя, однак раджу підтримувати контакти з клієнтами. Вони вже теж встигли зрозуміти нові правила гри.

Тримайте у фокусі тільки дійсно значущі події, не розмінюйтесь на фанові ініціативи — інакше підете у великі збитки. Плануйте заздалегідь: навіть якщо у січні-лютому буде мертвий сезон, малі групи 10-20 осіб нікуди не подінуться. Масштабні ж події можна буде відкласти на травень-вересень. Цьому нас навчило літо-2020: локації з великою квадратурою й змогою аутдор-активностей, як наш дах, змогли провести найбільшу подію 2020 року — зустріч Спілки Українських Підприємців. А такі івенти потрібні людям, адже людині потрібна людина, обмін енергетикою й емоціями можливий лише офлайн. Ми готові дати це завдяки Kooperativ Rooftop, площею близько 1000 квадратних метрів.


Денис Блощинський, музикант, підприємець, громадський діяч, співзасновник Агенції 42, Фундації соціальних інновацій «З країни в Україну»

Денис Блощинський, музикант, підприємець, громадський діяч, співзасновник Агенції 42, Фундації соціальних інновацій «З країни в Україну»

Підсумки-2020 і прогнози-2021:

Мабуть, нема жодного івентора, який не сказав би про те, яким важким випав 2020 рік. Не буду з цим сперечатися. Але він ще й був важливим. Дуже важливим для всіх нас саме у можливості вийти за межі, подивитися направду на те, що ми робимо та знайти в цьому справжній сенс. З індустрії злетів накип, збився зайвий бруд та пил, ми втратили багатьох гравців, іноді дуже цікавих гравців, які не змогли перебудувати свої бізнес-моделі, тих, хто не зміг бути гнучким. До останнього більшість з нас чинила супротив змінам, замість того, щоб стати їх частиною. Ми за цей рік намагалися стати цими змінами. Ми розробляли формати та концепти та змогли втілити чотири формати першими в Україні й одними з перших у світі. Онлайн-весілля, Форум громадянського суспільства у гейміфікованому просторі, імерсивна гра-спектакль, квест із керування живим аватаром… У нас були абсолютно неймовірні проєкти цього року. Так, вони нам не принесли грошей. Але принесли те, чого за гроші не купиш, на жаль: неймовірний досвід та розуміння суті нашої професії на найближчі роки.

Що нас всіх чекає у 2021 році? Онлайн-івенти (або, скоріше, те, що під ними розуміють) міцно увійшли у наше життя. Івентор сьогодні має прокачати навички дизайнера, продакшн-менеджера та IT-спеціаліста зовсім на іншому рівні. Він має починати розбиратися із ментальним здоров’ям та управлінськими моделями.

Звісно, коли-небудь ми повернемося до класичного формату. Але тепер назавжди онлайн буде поруч. А класичний формат згодом перестане з ним конкурувати та візьме його своєю частиною. Або, скоріше, сам стане його частиною. «Phygital Event із потужною онлайн-вечіркою» — ось як може невдовзі звучати бриф від клієнта. Страшно? Непросто? Але точно не нудно і цікаво! І, як на мене, відкриває набагато більше нових можливостей, ніж закриває старих. Так що все буде добре — ми ж люди, тим більше не просто люди, а Івентори!


Анастасія Лепіхова, операційна директорка «Куражу»

Анастасія Лепіхова, операційна директорка «Куражу»

Підсумки-2020:

Виявилося, що всі ми поганенько опрацьовуємо бізнес-ризики, ніхто не очікував такого 2020-го.

Ми помилково вважали, що «Кураж» може перестати працювати тільки за бажанням власника, а виявилося те, що виявилося.

Наше щастя — в нашому ком’юніті. Люди були готові підтримувати нас у такі часи. Вони не просто купували квиток, а вкладали в цю покупку свою підтримку нам, і це відчувалося. Були ті, хто купував квиток просто так, без відвідування івенту, тим самим підтримуючи нас фінансово. Це дуже допомогло нам зміцнити подушку безпеки і бути готовими до чергового локдауну, який ми зараз проживаємо.

Не всі мають відповідні майданчики і бізнес-моделі, які дозволяють перебудуватися і працювати в нових реаліях (фінансово неможливо привести відомого на весь світ артиста і при цьому посадити 500 осіб у залі в кращому випадку). Ми щиро співпереживаємо колегам по ринку, які не змогли працювати взагалі, тому що їхня робота полягає в іноземних привозах, або у великих концертах і вечірках, які були неможливі в цьому році. Сподіваємося, що всі ті, хто розвивають культуру в Україні, якісне дозвілля та подають приклад іншим, переживуть пандемію і стануть ще сильнішими, ще крутішими.

Прогнози-2021:

Ми вирішили не планувати в деталях далі, ніж на осяжні пару місяців.

Річна сесія, акценти наступного року і ключові моменти за оптимістичним сценарієм, як щира мрія, є обов’язково.

Але на ділі ми опрацьовуємо одночасно хороший, реальний і найгірший сценарій.

За нашими відчуттями, країна перебуватиме весь 2021 рік в обмежувальних заходах, швидше за все, в основному, в більш лояльних, ніж були в 2020-му. Думаю, що повноцінні концерти і фан-зони не повернуться до нас раніше 2022 року, так що працюватимемо з тим, що маємо, паралельно придумуючи альтернативні джерела доходу.


Фото в заголовку: Kelly Sikkema / Unsplash

Теги: івентінтерв‘юкоронавірускреативні індустріїпандеміяпідсумкиподіїрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

31 травня на території Львівського національного університету імені  Івана Франка відбудеться OL Science & Tech Fest 2025 — всеукраїнський науково-технологічний фестиваль, що вже вшосте відбудеться у Львові. Подія повністю безоплатна,...

Читати даліDetails

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.