Yellow Clutch Advertising спеціалізується на просуванні освітніх, наукових та культурних проектів. Нещодавно портфоліо агентства поповнилося створенням візуального стилю для проекту Naukroom.
Naukroom — це освітня платформа, що об’єднує сучасних вчених для просування і популяризації науки. Naukroom — це завжди цікаво, аргументовано, а, часом, іронічно. Одна з цілей платформи — формування в суспільстві критичного мислення.
Перед агентством стояло завдання розробити візуальний стиль, який би продемонстрував: про науку можна говорити захоплююче. Крім того, було важливо заявити актуальність критичного мислення. Саме воно формує науковий процес.
Основи медицини, математики, астрономії, біології і філософії були закладені ще в Стародавній Греції. Та й критичному мисленню ми зобов’язані класикам. Адже закони логіки були придумані ще еллінами. І з тих самих пір причинно-наслідкові зв’язки нерозривні і спадкоємні.
Для графічного стилю команда Yellow Clutch Advertising використала образи грецьких статуй, авторські права на які закінчилися ще в античну епоху. А в шрифті звернулися до осучасненого геометричного гротеску. Для цілісності концепції в деяких буквах логотипу з’явилися декоративні елементи, що стилістично нагадують грецьке письмо.
Так народилася нова айдентика для Naukroom. Як казав Архімед, дайте мені крутий дизайн, і я переверну ваше уявлення про наукпоп. Стежити за заходами Naukroom можна на сайті проекту та офіційних сторінках в соцмережах.
Пропонуємо також поглянути на 10 ресторанів, які знайшли креативні рішення для соціального дистанціювання.