Масштабні культурні події стали на паузу, а їхній формат у майбутньому очікують зміни. Більш жорсткі заходи безпеки від вірусу вимагають від івент-індустрії нових організаційних рішень. Тому активаційна агенція Adsapience почала розробку багатоетапної системи захисту, до якої входить тестування до події, температурний скринінг у день заходу та проходження через дезінфекційний коридор безпосередньо на вході у людне місце.
«Дезінфекційний коридор працює за допомогою системи туманоутворення. Ми проаналізували речовини, придатні для такої системи, і зупинили вибір на українському виробникові. Речовина не містить спирту, має сертифікат МОЗ, безпечна для шкіри та слизових оболонок. Дезінфекційний ефект поширюється на одяг, взуття, шкіру та волосся», — розповідає спеціаліст із виробництва нестандартних конструкцій в Adsapience Тарас Федоров.
«Дезінфекційний коридор — це не стовідсоткова панацея від вірусу, але важливий етап захисту. Обробка рук, маски, особиста відповідальність людини — все це залишається актуальним. Головне — створити додатковий захисний бар’єр при потраплянні на концерт, конференцію, знімальний майданчик, офіс чи будь-яке людне місце», — каже CEO Adsapience Юлія Голота.
Передбачається, що дезінфекційний коридор може стати платформою для самовираження бренду. Конструкцію можна урізноманітнити фотозоною або таким інтерактивом, як QR чи AR. Подібні дезінфекційні коридори вже працюють у Китаї, В’єтнамі, Абу-Дабі та Туреччині.
А ще, 12 травня у Національному комплексі «Експоцентр України» розпочинається літній сезон. Щороку команда ВДНГ облаштовує на 287 гектарах Експоцентру локації для дозвілля дітей та дорослих і відкриває теплий сезон на своїй території.
З кожного по символу: 37 креаторів спільно створили шрифт. До проєкту долучилися ілюстратори, типографи, художники, спеціалісти з графічного дизайну та дизайну продуктів та інші.