Абетка карантину була реалізована силами двох людей: копірайтерки Христина Мельник та Олександра Живиця придумали текст, а всі ілюстрації намалювала Олександра особисто. Їй же належить й ідея проєкту: «Карантин несподівано забрав звичне життя і затримався так надовго, що з цікавого досвіду перетворився на “Я так більше не можу!!!”. А зі стану “я більше не можу” здатний звільнити лише гумор. Хм… гумор — жарт — текст — основа тексту… Абетка! Приблизно так у мене з’явилася ідея зібрати в одному місці жарти на тему того, що стало маркерами карантинного часу».
Мета проєкту — поставитися з гумором до всіх обмежень, підтримати один одного та просто повеселитися. Проєкт реалізований українською мовою.
Кожна літера в Абетці — про наболіле. Наприклад, А розшифровується: «Авіа, прощавай! Планував Амстердам, а їду в Ашан», а О означає «Ого, вже травень!».
Вся Абетка карантину розміщена в Instagram-акаунті. Кожна літера позначає жарт, пов’язаний з карантином і самоізоляцією.
В тему:
- IKEA разом з агенцією McCann Israel перетворила свій рекламний буклет на забавку для дітей.
- З гумором про сумне: абетка-розмальовка коронавірусу та приладдя, щоб не торкатися обличчя руками.
- Щоб показати відстань, яка зближує, агенція MOZGI Ideas придумала «КартинаКарантина» — свідчення того, що командам вдається створювати класні речі, просто будучи командами.