Carlsberg змінюється, стає більш сучасним та екологічним.
Компанія відкриває нову сторінку в житті бренду під назвою «NyDawn»: нова пляшка, екологічна фарба для етикетки, оборотна тара, розумна кришка та інші нововведення. Основна ціль перезапуску бренду — вдосконалення якості напою і зменшення негативного впливу на довкілля.
Зміни бренду відбулись у двох напрямках: споживчого досвіду та екології. Відтепер бренд використовує для етикетки більш екологічну зелену фарбу, що краще переробляється. Пляшка Carlsberg має додаткове напилення скла, яке вберігає від сколів та дає змогу використовувати її повторно упродовж довшого часу та зменшити вуглецевий слід. Завдяки розумній кришці ZerO2 Cap, яка поглинає кисень, свіжість та смак пива зберігається ще довше, без втрат для неперевершеної якості напою. Пляшка має зручну та преміальну форму, а також новий вдосконалений дизайн етикетки з тисненням.
Прагнення до постійного вдосконалення — це невід’ємна частина філософії Carlsberg, сенс якої полягає в тому, щоб зробити бренд привабливим для клієнтів і споживачів.
Carlsberg в оновлених пляшках ємністю 0,45 л вже з’явився на полицях магазинів.
Читайте також: Fedoriv Agency створило новий бренд крафтового пива для сім’ї ресторанів THE. під назвою 2085.