Хай які виклики ставить карантин, McCANN Kyiv продовжує створювати креатив. Звісно, не виходячи з дому.
Так, агенція створила серію нових роликів про додаток My Vodafone, у яких можна запросто впізнати себе. Адже за період карантину ми всі відчайдушно шукаємо більше способів розважитися вдома.
Знайома ситуація? Тож усміхніться та швидше трясіть додаток My Vodafone, щоб отримати подарунок.
А раз ви вже тут, то пропонуємо вам переглянути ще декілька свіжесеньких кампаній від українських брендів:
- WOG створив серію роликів про зустрічі людей з людьми і наголосив, що всі ми обов’язково вирушимо у дорогу, як тільки закінчиться карантин.
- Rozetka зняла серію рятувальних відеороликів #травневівдома із доповненою реальністю, щоб вберегти людей від необачних шашликів і травневих спокус у розпал карантину.
- А OLX взагалі здійснив ребрендинг в Україні та розказав, як змінилася платформа й айдентика.