• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Ребрендинг OLX: як змінилася платформа й айдентика

30 Квітня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Ребрендинг OLX_Як змінилася платформа й айдентика
Share on FacebookShare on Twitter

OLX здійснив ребрендинг в Україні. В рамках лонча нового глобального позиціонування, яке стосувалося всіх країн, де є OLX Group, онлайн-майданчик стає платформою рішень, що поліпшують життя. Він отримує оновлений інтерфейс і динамічну айдентику, яка підкреслює можливості вибору серед безлічі опцій. Новий слоган платформи — «OLX ЗНАЙ ДЕ».

Історія платформи в Україні

OLX офіційно існує в Україні з 2014 року. За цей час платформу відвідали 11,6 млрд разів. Було опубліковано понад 250 млн оголошень з товарами й послугами. За допомогою майданчика користувачі встигли придбати 3,6 млн авто і майже 1,5 млн велосипедів. На платформі українці в цілому купили 685 тис. весільних суконь та аксесуарів для весілля і майже вдвічі більше дитячих візочків. Хтось навчався музиці — за весь час купили 800 тис. музичних інструментів. 200 тис. товарів допомогли поліпшити комфорт людям з інвалідністю. Ще 1,4 млн речей навіть не продали, а просто подарували через платформу, поділившись ними з іншими людьми. На OLX Робота пошукачі розмістили 1,2 млн резюме, а роботодавці — 1,8 млн вакансій.

Інфографіка_Ребрендинг OLX_Як змінилася платформа й айдентика

«Ребрендинг — це чудова можливість показати нашій аудиторії, що ми уважно прислухаємося до неї і намагаємося забезпечити найкращий клієнтський досвід. До того ж у цей непростий час особливо важливо підтримати наших користувачів — покупців, приватних продавців, підприємців, постачальників послуг, рієлторів, пошукачів, роботодавців. Зміни, які ми впровадили, допоможуть ще швидше, зручніше, простіше задовольняти їхні запити — від купівлі товарів за вигідними цінами до працевлаштування або пошуку житла», — коментує Катерина Онищенко, СЕО компанії в Україні та Центральній Азії.

Філософія smart choice

Новий зовнішній вигляд і функціональний інтерфейс одночасно доступні на десктоп-версії, в мобільній версії сайту і в додатках iOS та Android. В основі всіх нововведень — вивчення користувацького досвіду. Тому ребрендинг торкнувся не тільки зовнішнього вигляду, а й став початком для нових функцій, які компанія планує запропонувати користувачам у майбутньому.

Головне, що ребрендинг не обмежився візуальною складовою. В основі всього — філософія smart choice. Її, як і всю нову айдентику, розробило міжнародне агентство Design Studio. Філософія розумного вибору стала початком для нової місії OLX у світі. І це не просто гарна фраза. Наприклад, понад 967 тис. тонн потенційних викидів вуглекислого газу не потрапили в атмосферу в 2019 році. А все завдяки тому, що мільйони людей в усьому світі давали нове життя речам за допомогою платформи OLX. А українські користувачі за минулий рік, купуючи і продаючи б/у одяг і електроніку, допомогли запобігти потенційним викидам CO2 в кількості понад 42 тис. тонн. Це той вплив на світ, який може здійснити кожна людина. 

OLX

Дану філософію треба було правильно локалізувати на кожному з ринків. Виконати це завдання маркетинг-команді бренду допомогло креативне агентство Saatchi & Saatchi Ukraine. Була проведена масштабна робота з пошуку місцевих інсайтів, формування локальної стратегії, яка дасть можливість у перспективі донести споживачам головну філософію бренду. За основу брали потреби людей і суспільства. Нині наші споживачі — на початковій стадії трансформації, яка починається зі зміни себе й потреби розумно змінювати своє життя на краще. Для багатьох OLX давно став місцем, де люди знаходять те, що їм необхідно і що поліпшує їхнє життя тут і зараз. Продавці та покупці, шукачі та роботодавці, підприємці — для всіх платформа є глобальною відповіддю на їхні запити, зокрема, і більш соціальні в майбутньому. Оновлене позиціонування відтворено і в новому слогані «OLX ЗНАЙ ДЕ». 

«Новий слоган «OLX ЗНАЙ ДЕ» — передусім про розумний вибір. Це розумний вибір для людей, які за допомогою платформи можуть зробити своє життя комфортнішим. Розумний вибір для ринку онлайн-продажів, адже ми надаємо ще більш зручні інструменти, технології, поліпшуємо клієнтський досвід, щоб допомогти користувачам розв’язати їхні проблеми і знайти правильне рішення. Розумний вибір для планети, оскільки в основі цінностей компанії — концепція розумного споживання», — коментує Олексій Ломоносов, директор з маркетингу OLX Україна і Центральна Азія. 

В оновленому логотипі також відображається нова філософія платформи — можливість широкого вибору та прагнення майданчика допомагати користувачам ухвалювати розумні рішення. Тепер лого динамічний, ніби постійно переходить від одного до іншого варіанта. До того ж візуальна подача задає оновлений стиль комунікації — живий і веселий. 

OLX

«Ми визначили свою індивідуальність, візуальний стиль і його тональність, орієнтуючись на всі вікові аудиторії. Разом із платформою користувачі змінюють своє життя на краще з 2014 року, і зараз, після ребрендингу, це стане ще простіше і зручніше, чи то покупка потрібної речі за більш доступною ціною, чи то пошук нового будинку, роботи або будь-які інші послуги», — коментує Катерина Онищенко.

А давайте згадаємо ребрендинг для ГО «Україна без сміття» від TABASCO, а ще ребрендинг для RoboUA від Michurin.

Теги: OLXPlatformaайдентикапозиционированиеребрендинг

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Агенція Verlox оновила американський бренд з 77-річною історією
Інсайти

Агенція Verlox оновила американський бренд з 77-річною історією

17 Січня, 2025

Клієнт Paulson International – це американська компанія, яка з 1947 року є світовим лідером у виробництві та дистрибуції засобів захисту очей та обличчя для індустріальних професій. Бренд представлений ​​у 76...

Читати даліDetails

У новий рік — з новою айдентикою: Будинок кіно та Спілка кінематографістів України представили нову концепцію брендингу

Ребрендинг для лізингової компанії «Enira» : кейс Verlox Branding Agency

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.