OLX здійснив ребрендинг в Україні. В рамках лонча нового глобального позиціонування, яке стосувалося всіх країн, де є OLX Group, онлайн-майданчик стає платформою рішень, що поліпшують життя. Він отримує оновлений інтерфейс і динамічну айдентику, яка підкреслює можливості вибору серед безлічі опцій. Новий слоган платформи — «OLX ЗНАЙ ДЕ».
Історія платформи в Україні
OLX офіційно існує в Україні з 2014 року. За цей час платформу відвідали 11,6 млрд разів. Було опубліковано понад 250 млн оголошень з товарами й послугами. За допомогою майданчика користувачі встигли придбати 3,6 млн авто і майже 1,5 млн велосипедів. На платформі українці в цілому купили 685 тис. весільних суконь та аксесуарів для весілля і майже вдвічі більше дитячих візочків. Хтось навчався музиці — за весь час купили 800 тис. музичних інструментів. 200 тис. товарів допомогли поліпшити комфорт людям з інвалідністю. Ще 1,4 млн речей навіть не продали, а просто подарували через платформу, поділившись ними з іншими людьми. На OLX Робота пошукачі розмістили 1,2 млн резюме, а роботодавці — 1,8 млн вакансій.
«Ребрендинг — це чудова можливість показати нашій аудиторії, що ми уважно прислухаємося до неї і намагаємося забезпечити найкращий клієнтський досвід. До того ж у цей непростий час особливо важливо підтримати наших користувачів — покупців, приватних продавців, підприємців, постачальників послуг, рієлторів, пошукачів, роботодавців. Зміни, які ми впровадили, допоможуть ще швидше, зручніше, простіше задовольняти їхні запити — від купівлі товарів за вигідними цінами до працевлаштування або пошуку житла», — коментує Катерина Онищенко, СЕО компанії в Україні та Центральній Азії.
Філософія smart choice
Новий зовнішній вигляд і функціональний інтерфейс одночасно доступні на десктоп-версії, в мобільній версії сайту і в додатках iOS та Android. В основі всіх нововведень — вивчення користувацького досвіду. Тому ребрендинг торкнувся не тільки зовнішнього вигляду, а й став початком для нових функцій, які компанія планує запропонувати користувачам у майбутньому.
Головне, що ребрендинг не обмежився візуальною складовою. В основі всього — філософія smart choice. Її, як і всю нову айдентику, розробило міжнародне агентство Design Studio. Філософія розумного вибору стала початком для нової місії OLX у світі. І це не просто гарна фраза. Наприклад, понад 967 тис. тонн потенційних викидів вуглекислого газу не потрапили в атмосферу в 2019 році. А все завдяки тому, що мільйони людей в усьому світі давали нове життя речам за допомогою платформи OLX. А українські користувачі за минулий рік, купуючи і продаючи б/у одяг і електроніку, допомогли запобігти потенційним викидам CO2 в кількості понад 42 тис. тонн. Це той вплив на світ, який може здійснити кожна людина.
Дану філософію треба було правильно локалізувати на кожному з ринків. Виконати це завдання маркетинг-команді бренду допомогло креативне агентство Saatchi & Saatchi Ukraine. Була проведена масштабна робота з пошуку місцевих інсайтів, формування локальної стратегії, яка дасть можливість у перспективі донести споживачам головну філософію бренду. За основу брали потреби людей і суспільства. Нині наші споживачі — на початковій стадії трансформації, яка починається зі зміни себе й потреби розумно змінювати своє життя на краще. Для багатьох OLX давно став місцем, де люди знаходять те, що їм необхідно і що поліпшує їхнє життя тут і зараз. Продавці та покупці, шукачі та роботодавці, підприємці — для всіх платформа є глобальною відповіддю на їхні запити, зокрема, і більш соціальні в майбутньому. Оновлене позиціонування відтворено і в новому слогані «OLX ЗНАЙ ДЕ».
«Новий слоган «OLX ЗНАЙ ДЕ» — передусім про розумний вибір. Це розумний вибір для людей, які за допомогою платформи можуть зробити своє життя комфортнішим. Розумний вибір для ринку онлайн-продажів, адже ми надаємо ще більш зручні інструменти, технології, поліпшуємо клієнтський досвід, щоб допомогти користувачам розв’язати їхні проблеми і знайти правильне рішення. Розумний вибір для планети, оскільки в основі цінностей компанії — концепція розумного споживання», — коментує Олексій Ломоносов, директор з маркетингу OLX Україна і Центральна Азія.
В оновленому логотипі також відображається нова філософія платформи — можливість широкого вибору та прагнення майданчика допомагати користувачам ухвалювати розумні рішення. Тепер лого динамічний, ніби постійно переходить від одного до іншого варіанта. До того ж візуальна подача задає оновлений стиль комунікації — живий і веселий.
«Ми визначили свою індивідуальність, візуальний стиль і його тональність, орієнтуючись на всі вікові аудиторії. Разом із платформою користувачі змінюють своє життя на краще з 2014 року, і зараз, після ребрендингу, це стане ще простіше і зручніше, чи то покупка потрібної речі за більш доступною ціною, чи то пошук нового будинку, роботи або будь-які інші послуги», — коментує Катерина Онищенко.
А давайте згадаємо ребрендинг для ГО «Україна без сміття» від TABASCO, а ще ребрендинг для RoboUA від Michurin.