• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

«Потребитель не поймет!»

20 Лютого, 2015
Час прочитання: 1 хв.
A A
«Потребитель не поймет!»
Share on FacebookShare on Twitter

 

Друзья, коллеги, соратники!

 

И это не просто оборот речи – это именно то, что мы пытаемся донести данной кампанией. Мы все привыкли к тому, что КМФР – это способ померяться призами, наградами, своей значимостью. Оно и понятно: сам формат фестиваля подразумевает наличие победителей и проигравших. Но за всем этим незамеченным остается главное.

 

Киевский Международный Фестиваль Рекламы – это то место, где собираются люди, так или иначе связанные с индустрией. Но главное – в рамках фестиваля нет понятий «Клиент» и «Агентство», «Заказчик» и «Исполнитель». Креатив может разговаривать с бренд-менеджером не по работе, а о работе, не по процедуре, а по душам. Это место, где индустрия может договариваться, решать глобальные вопросы в неформальном порядке. В сложившейся экономической ситуации этот шанс упускать нельзя.

 

«Принято считать, что фестивальная реклама не пересекается с бизнесом и не касается потребителя. Правда это или нет? Дискуссия важна, и она выходит за рамки формата тридцатисекундных телевизионных спотов и наружной рекламы. Поэтому вместо создания селф-промо 16-й КМФР приглашает вместе поразмышлять над этой темой на премьере документального фильма о нашей рекламе», – прокомментировал идею кампании ассоциированный креативный директор агентства Adventa LOWE Алексей Дёмин.

 

«Впервые за историю фестиваля, мы приглашаем коллег, партнеров, друзей не на фестиваль, а на премьеру документального фильма. Формат – новый и очень интересный для нас. Мы хотим призвать всех участников рынка не только нацелиться на рекламное соревнование, но и на социальное общение с коллегами по цеху, возможность встретиться и обсудить как новые смелые идеи, так и актуальные рыночные проблемы.» – добавил Максим Лазебник, руководитель Киевского Международного Фестиваля Рекламы и исполнительный директор Всеукраинской рекламной коалиции.  

 

Цель кампании по продвижению КМФР – спровоцировать людей, работающих в рекламе, на откровенный разговор. А формат, в котором мы это представим, пусть останется сюрпризом. Будет провокативно и интересно.

 

В рамках кампании агентство занимается разработкой креативной идеи и производством всех рекламных материалов (TV, OOH, POS, дизайн web-сайта, интернет-баннеров, рекламных материалов для Facebook-страницы, сувенирной продукции) для КМФР и конференции Best Marketing Practices.

 

 

 

 

 

Теги: новини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv
Відео

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

25 Серпня, 2023

Львів довгий час зображували містом історії, вікових традицій, броварів тощо. Але це також динамічне й еклектичне місто, його красиві молоді люди закохали нас у себе й надихнули зняти рекламу «Львівського»...

Читати даліDetails

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

Нова книга Деббі Міллман

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.