• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

22 Квітня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом
Share on FacebookShare on Twitter

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може жити на різних поверхнях від однієї години до декількох днів. Необхідні більш ефективні заходи — бар’єри знезараження.

За даними Центру громадського здоров’я України, коронавіруси можуть виживати до 5-ти днів, залежно від типу поверхні, температури та вологості повітря. Це ж стосується одягу, сумок, окулярів та інших аксесуарів — на тканині, пластмасі та металах COVID-19 може затриматися до трьох діб.

Оцінивши всі реальні загрози, українські підприємці зайнялися пошуком можливих рішень. Відповіддю стало заснування компанії OZZO, яка взяла на себе розробку і масове виробництво систем аерозольного знезараження Silvergate («срібні ворота»), а також організувала понад 10 мобільних команд для дезінфекції автомобілів і прибудинкових територій.

Системи або «срібні ворота» працюють за принципом туманоутворення. Завдяки великій кількості форсунок, забезпечується максимальне покриття поверхні при незначній витраті речовини, що знезаражує. Для зручності користування, апарати оснащені датчиками руху і можуть бути підключені до звичайної розетки 220В.

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

«Для ефективного знезараження ми рекомендуємо засіб на основі колоїдного срібла. При його використанні не потрібна спеціальна або захисний одяг. Розчин повністю безпечний для людей і тварин, але безжалісний до вірусів і бактерій. Наші команди також використовують його при роботі з автомобілями»,  — каже Станіслав Луцкович, співзасновник компанії OZZO.

На відміну від звичайних дезінфікуючих засобів, речовина на основі колоїдного срібла не містить спирту, хлору, формальдегіду, парабенів, триклозану та інших хімічних сполук. Він не потребує змивання після обробки, не псує поверхні та тканини. Наночастинки срібла залишаються на поверхні понад 48 годин, створюючи захисний бар’єр.

Компанія розробила більш як сім типів систем від простого і недорогого пристрою для масового використання до концептуального дезбар’єра. У планах першого місяця — виробництво 1000 систем, а в найближчому майбутньому готується збільшення обсягу до 2000 одиниць.

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Системи аерозольного знезараження, що працюють за принципом туманоутворення стануть прогресивним і ефективним рішенням у боротьбі з коронавірусом для аптек, медичних і державних установ, супермаркетів, офісних центрів, житлових комплексів, торгових центрів, навчальних закладів та інших громадських місць.

А тим часом в Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан.

Теги: бизнескоронавірусобщество и государствотехнологии

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Натхнення

Дослідниця візуалізує будову COVID-19 і перетворює її на мистецтво

13 Липня, 2021

Мистецтво Лори Сплан зосереджує головну увагу саме на коронавірусних «шипах», тобто тій частині вірусу COVID-19, яка кріпиться до людської клітини.

Читати даліDetails

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Ролик «Ісус знищує коронавірус» розбурхав соціальні мережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.