Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному часі та навіть обрати з вітрини рибу чи морепродукти для своєї страви. Віртуальне замовлення одразу готують кухарі «Черноморки»™, після чого клієнт отримує доставку ще теплих страв додому або свіжу рибу та морепродукти, щоб приготувати їх самостійно. Формат онлайн-ресторану допоміг керівництву мережі збільшити кількість замовлень в умовах карантину, а головне — зберегти робочі місця офіціантам та кухарям.
Що таке онлайн-ресторан?
Онлайн-ресторан — це віртуальне рішення для віддалених замовлень у закладі, розроблене спеціально для мережі «Черноморка»™. Його унікальність полягає в тому, що під час вибору страв гість та офіціант закладу спілкуються через прямий відеозв’язок у режимі реального часу. Відповідно клієнт може дистанційно насолодитися більшістю етапів ресторанного обслуговування «Черноморки»™: від привітання офіціанта, розповіді про акційні пропозиції та порад щодо напоїв — до можливості обрати серед рибних та морепродуктів саме ті, які, наприклад, за розміром чи кольором сподобалися більше.
Як скористатися сервісом «онлайн-ресторан»?
- Щоб відвідати віртуальну «Черноморку»™, потрібно з будь-якого девайсу перейти на сторінку сервісу за лінком.
- Далі можна переглянути меню або ж одразу перейти до вибору офіціанта, який буде обслуговувати гостя.
- Далі треба обрати офіціанта, натиснувши для виклику на його фото.
- Після цього система автоматично запустить у браузері прямий відеозв’язок із командою «Черноморки»™; до речі, можна спілкуватися також виключно через аудіо, з вимкненою камерою зі свого боку: у такому випадку можна бачити заклад та все, що демонструватиме вам офіціант, але він у свою чергу лише чутиме гостя.
- Праворуч від відео з’явиться також онлайн-чат: тут за потреби можна писати людині, яка обслуговує.
- Далі офіціант приймає замовлення.
- Готові страви, а також свіжу рибу/морепродукти можна забрати самостійно у закладі або ж отримати замовлення вдома.
- Оплатити замовлення можна як готівкою, так і карткою.
Графік роботи онлайн-ресторану: з 11:00 до 22:00. Доставка замовлень від 500 гривень по Києву безкоштовна, до 500 гривень — 70 грн. Доставка замовлень за межі Києва — 150 грн. За умови самовивозу можна отримувати знижку 20% на все меню (крім охолоджених риби, морепродуктів, устриць та алкоголю, який продається за цінами супермаркету).
«Під час приготування, пакування та доставки страв персонал «Черноморки»™ суворо дотримується усіх санітарних норм, правил дезінфекції та вимог використання захисних елементів одягу. Безпека та довіра наших клієнтів — понад усе», — запевнила засновниця мережі Ольга Копилова.
Як виникла ідея зробити такий формат?
«Онлайн-ресторан допоміг нам вирішити кілька гострих проблем, які з’явилися під час масштабного карантину: по-перше, ми хочемо продовжувати годувати наших гостей свіжою чорноморською рибою та надавати індивідуальний якісний сервіс навіть за умов дистанційного обслуговування; по-друге, ми підтримуємо свою команду та поставили за мету зберегти робочі місця офіціантам та кухарям; по-третє, в умовах тривалого карантину та майже повної відсутності соціалізації, це рішення є таким собі «соціальним проєктом». Він допоможе нашим гостям перетворити звичне замовлення їжі на щось більше, відійти нарешті від чат-ботів і автовідповідачів до прямого спілкування із командою. Завдяки відеозв’язку та можливості разом із офіціантом «пройтися» від столика до вітрини з рибою гість відчуває ефект повного занурення», — поділилася засновниця мережі «Черноморка»™ Ольга Копилова.
Як відбувалася технічна реалізація проєкту?
Технічною реалізацією онлайн-ресторану займалася студія Vintage. Команда з 10-ти спеціалістів розробила першу версію платформи за 3 дні. Для робочої версії проєкту і його публічного запуску знадобилося 7 робочих днів.
«Працюючи над технічною стороною онлайн-ресторану, ми ризикнули скомпонувати готові рішення та напрацювання студії Vintage. Стандартно розробка такого проєкту займає 4-5 місяців. Але ми розуміли, що актуальність «ресторану онлайн» — вже сьогодні. Пишаюся нашою командою та командою «Черноморки» ™, з якими за рекордні 7 днів вдалося запустити новий продукт на ринку», — зазначив керівник студії Vintage Євгеній Кудрявченко.
Онлайн-ресторан «Черноморка» ™ працює поки у тестовому режимі і оновлюється кожні 2 дні. Якщо у вас виникнуть проблеми чи питання щодо роботи платформи, ви можете звертатися до команди технічної підтримки: +38 (050) 695-38-35.
Тим часом IKEA в Ізраїлі випустила «засіб від нудьги для всієї родини», схожий на типовий каталог, проте з забавками для дітей. А NASA запустила ініціативу під назвою NASA at Home: віртуальний тур на МКС, цікавий онлайн-контент про космос і навіть додаток, який дозволяє уявити себе на місці пілота літального апарату NASA!