• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

10 Квітня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
онлайн-ресторан Черноморка
Share on FacebookShare on Twitter

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному часі та навіть обрати з вітрини рибу чи морепродукти для своєї страви. Віртуальне замовлення одразу готують кухарі «Черноморки»™, після чого клієнт отримує доставку ще теплих страв додому або свіжу рибу та морепродукти, щоб приготувати їх самостійно. Формат онлайн-ресторану допоміг керівництву мережі збільшити кількість замовлень в умовах карантину, а головне — зберегти робочі місця офіціантам та кухарям.

Що таке онлайн-ресторан?

Онлайн-ресторан — це віртуальне рішення для віддалених замовлень у закладі, розроблене спеціально для мережі «Черноморка»™. Його унікальність полягає в тому, що під час вибору страв гість та офіціант закладу спілкуються через прямий відеозв’язок у режимі реального часу. Відповідно клієнт може дистанційно насолодитися більшістю етапів ресторанного обслуговування «Черноморки»™: від привітання офіціанта, розповіді про акційні пропозиції та порад щодо напоїв —  до можливості обрати серед рибних та морепродуктів саме ті, які, наприклад, за розміром чи кольором сподобалися більше.

онлайн-ресторан Черноморка

Як скористатися сервісом «онлайн-ресторан»?

  1. Щоб відвідати віртуальну «Черноморку»™, потрібно з будь-якого девайсу перейти на сторінку сервісу за лінком.
  2. Далі можна переглянути меню або ж одразу перейти до вибору офіціанта, який буде обслуговувати гостя.
  3. Далі треба обрати офіціанта, натиснувши для виклику на його фото.
  4. Після цього система автоматично запустить у браузері прямий відеозв’язок із командою «Черноморки»™; до речі, можна спілкуватися також виключно через аудіо, з вимкненою камерою зі свого боку: у такому випадку можна бачити заклад та все, що демонструватиме вам офіціант, але він у свою чергу лише чутиме гостя.
  5. Праворуч від відео з’явиться також онлайн-чат: тут за потреби можна писати людині, яка обслуговує.
  6. Далі офіціант приймає замовлення.
  7. Готові страви, а також свіжу рибу/морепродукти можна забрати самостійно у закладі або ж отримати замовлення вдома.
  8. Оплатити замовлення можна як готівкою, так і карткою.

Графік роботи онлайн-ресторану: з 11:00 до 22:00. Доставка замовлень від 500 гривень по Києву безкоштовна, до 500 гривень — 70 грн. Доставка замовлень за межі Києва — 150 грн. За умови самовивозу можна отримувати знижку 20% на все меню (крім охолоджених риби, морепродуктів, устриць та алкоголю, який продається за цінами супермаркету).

«Під час приготування, пакування та доставки страв персонал «Черноморки»™ суворо дотримується усіх санітарних норм, правил дезінфекції та вимог використання захисних елементів одягу. Безпека та довіра наших клієнтів — понад усе», — запевнила засновниця мережі Ольга Копилова.

онлайн-ресторан Черноморка

Як виникла ідея зробити такий формат?

«Онлайн-ресторан допоміг нам вирішити кілька гострих проблем, які з’явилися під час масштабного карантину: по-перше, ми хочемо продовжувати годувати наших гостей свіжою чорноморською рибою та надавати індивідуальний якісний сервіс навіть за умов дистанційного обслуговування; по-друге, ми підтримуємо свою команду та поставили за мету зберегти робочі місця офіціантам та кухарям; по-третє, в умовах тривалого карантину та майже повної відсутності соціалізації, це рішення є таким собі «соціальним проєктом». Він допоможе нашим гостям перетворити звичне замовлення їжі на щось більше, відійти нарешті від чат-ботів і автовідповідачів до прямого спілкування із командою. Завдяки відеозв’язку та можливості разом із офіціантом «пройтися» від столика до вітрини з рибою гість відчуває ефект повного занурення», — поділилася засновниця мережі «Черноморка»™ Ольга Копилова.

Як відбувалася технічна реалізація проєкту?

Технічною реалізацією онлайн-ресторану займалася студія Vintage. Команда з 10-ти спеціалістів розробила першу версію платформи за 3 дні. Для робочої версії проєкту і його публічного запуску знадобилося 7 робочих днів. 

«Працюючи над технічною стороною онлайн-ресторану, ми ризикнули скомпонувати готові рішення та напрацювання студії Vintage. Стандартно розробка такого проєкту займає 4-5 місяців. Але ми розуміли, що актуальність «ресторану онлайн» — вже сьогодні. Пишаюся нашою командою та командою «Черноморки» ™, з якими за рекордні 7 днів вдалося запустити новий продукт на ринку», — зазначив керівник студії Vintage Євгеній Кудрявченко.

Онлайн-ресторан «Черноморка» ™ працює поки у тестовому режимі і оновлюється кожні 2 дні. Якщо у вас виникнуть проблеми чи питання щодо роботи платформи, ви можете звертатися до команди технічної підтримки: +38 (050) 695-38-35.

Тим часом IKEA в Ізраїлі випустила «засіб від нудьги для всієї родини», схожий на типовий каталог, проте з забавками для дітей. А NASA запустила ініціативу під назвою NASA at Home: віртуальний тур на МКС, цікавий онлайн-контент про космос і навіть додаток, який дозволяє уявити себе на місці пілота літального апарату NASA!

Теги: бизнесінноваціїкреативонлайн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.