Автомобілебудівник Fiat виклався на повну, готуючи нову міжнародну кампанію, присвячену випуску свого першого електричного автомобіля. Компанія навіть залучилася для цього підтримкою Леонардо Ді Капріо, який протягом останніх 20 років чимало зробив для боротьби зі зміною клімату та підтримки біорізноманіття. В рамках своєї нової місії компанія Fiat співпрацює з модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті. Для цього автомобілебудівник випустив нову повністю електричну модель Fiat 500. Окрім того, три електрокара з цієї лінійки були створені в ході співпраці з італійськими модними брендами Bulgari, Armani та Kartell.
Ці три унікальні моделі будуть продані з аукціону, а усі кошти відійдуть благодійній природозахисній організації Leonardo DiCaprio Foundation. Їх, а також базову модель Fiat 500, було продемонстровано у серії відео, створених агенцією Leo Burnett та студією Movie Magic International.
Режисером мініфільмів став Федеріко Маццарісі (Federico Mazzarisi). В цих своїх роботах він вправно експериментує зі світлом, використовуючи відблиски від ламп, щоб повільно показати кожну характерну деталь автомобіля, перш ніж явити глядачам футуристичний дизайн повністю.
Режисер пояснив свою роботу так: «Моєю головною метою у цих фільмах було передати стиль Fiat за допомогою образів, притаманних Bulgari, Armani та Kartell. І хоча у відео не було жодного актора, мені хотілося зробити кампанію, заради якої Fiat співпрацює з модними брендами, палкою, емоційною та енергійною».
Висока мода та автомобілі
У ролику, присвяченому спільному дітищу Fiat та Armani, Маццарісі експериментував з конструкціями із дзеркал, використовуючи дзеркальні відображення поряд із мінімалістичною естетикою.
У ролику про модель, створену спільно з Kartell, креативна команда знов-таки скористалася мінімалістичним фоновим середовищем, у яке помістила іконічну лампу Kabuki цього модного бренда.
Натомість відео для бренда Bulgari включило в себе понад 70 кристалів, що постійно перебували у русі. Для того, щоб створити футуристичну атмосферу, їх підвісили зі стелі павільйону за автомобілем. Маццарісі розповів, що над роликом Bulgari працювала неймовірно майстерна команда зі спецефектів, яка знімала зі швидкістю 1000 кадрів на секунду, щоб зобразити полиск золотої пудри, якою припорошена машина. Для режисера це становило особливий інтерес, адже раніше йому ще не доводилося використовувати так багато спецефектів, зроблених за допомогою камери. Втім, це було просто необхідно, оскільки креативна команда мала лише сім днів на постпродакшен, перш ніж настане час запускати готову кампанію.
Спочатку ці відео мали показати на Женевському автосалоні, але з огляду на обставини, їх було вирішено опублікувати онлайн.