Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати матеріали зі згадками COVID-19 під час показу реклами. Так бренди зможуть контролювати, у якому контекстному середовищі розміщено їхню рекламу, не ризикуючи власною репутацією.
Як повідомляють в MGID, задача платформи — зробити так, щоб рекламний контент не лише відповідав зовнішньому вигляду майданчика, на якому він відображається, а й був показаний у відповідному контексті користувачу, який готовий з ним взаємодіяти. А враховуючи велику кількість новин про COVID-19, які нагнітають ситуацію, повідомляють трагічні новини про кількість випадків ураження чи смертей, відповідність реклами контексту новини стала критичною.
Тому MGID розробили рішення, яке дозволить рекламодавцю керувати іміджем свого бренду, розміщуючись у відповідному інформаційному середовищі. Більше того, бренд отримає аудиторію, налаштовану сприймати рекламні повідомлення, з правильним посилом і в правильному контексті.
«Зараз, коли COVID-19 став найбільш згадуваною темою в медіа, рекламодавцям стає складніше достукатися до своєї аудиторії. Адже в потоці новин про коронавірус, що нагнітають паніку, користувачі дуже неохоче взаємодіють навіть із релевантним для них рекламним контентом. Наше рішення допомагає користувачу бачити рекламу потрібних для нього товарів чи послуг, яка розміщена у відповідному, доречному контексті», — зазначає Сергій Денисенко, СЕО MGID.
Таким чином, якщо бренд не хоче публікувати рекламу в статтях, у яких ідеться про COVID-19, він отримує таку можливість. ML-алгоритм у режимі реального часу визначає контекст сторінки, на якій розміщений віджет MGID. Якщо контекст пов’язаний з коронавірусом, реклама бренду не демонструється на цій сторінці. Тобто рекламодавець отримує повну впевненість у тому, в якому контексті користувач бачить його рекламу. За словами MGID, така фільтрація можлива за будь-яким контекстом сторінки.
Нагадаємо, що минулого тижня компанія MGID почала безкоштовно просувати весь інформаційний і відеоконтент Червоного Хреста за допомогою своєї платформи. За цей час достовірну інформацію з офіційного джерела — Товариства Червоного Хреста України — отримали понад 38 млн унікальних користувачів.
Читайте також: велике інтерв’ю СМО компанії MGID Миколи Рекеди.