• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

2 Квітня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома
Share on FacebookShare on Twitter

Ще минулого тижня компанія Visa, яка понад 30 років є спонсором Олімпійських ігор, могла похвалитися тим, що в неї вже завершено 80% креативних робіт до цієї спортивної події. І тут всі ці плани різко зупинилися, коли за якісь чотири місяці до церемонії відкриття у Токіо Міжнародний олімпійський комітет оголосив про перенесення ігор на 2021 рік через пандемію коронавірусу. Але в той час, як робота над олімпійською кампанією призупинилася, Visa звернулася до спортсменів, яким надає спонсорську підтримку, з новою креативною ідеєю. Кріс Кьортін (Chris Curtin), директор з маркетингу, попросив, щоб тепер спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa засняли, як вони тренуються, а потім показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі сидять вдома. Тобто виконують всі рекомендації ВООЗ для запобігання поширенню коронавірусу.

Потім зняті спортсменами відео перетворилися на соціальні ролики. До цієї кампанії долучилися британська скейтбордистка Скай Браун (Sky Brown), велосипедист-фрістайлер Кеннет Тенсіо (Kenneth Tencio) з Коста-Ріки та грецька спортсменка Катерина Стефаніді (Katerina Stefanidi), яка займається стрибками з жердиною.

«Це було серйозне рішення – перенести Олімпійські ігри, але воно змусило нас усвідомити, що наразі є важливіші речі. І саме ним ми мусимо зараз приділити свою увагу», – пояснив Кьортін. «Я думаю, людей трохи розрадить та думка, що всі вони мають дещо спільне зі спортсменами-олімпійцями, навіть якщо повторити їх атлетичні подвиги пересічному глядачеві не під силу».

Раптова зміна стратегії

Цей проєкт було реалізовано надзвичайно швидко: від зародження ідеї до публікації відео пройшло менше тижня. Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa скористалися для зйомок звичайними смартфонами, і кінцевий результат нагадує класичне домашнє відео. Кьортін пояснив, що саме таке враження вони й хотіли справити, адже в нинішній ситуації аж надто бездоганне відео було б недоречним.

Натомість ці ролики дають глядачам можливість зазирнути в домівки спортсменів, їх спальні та ванні кімнати, й дізнатися, як вони проводять карантин.

Visa не позиціонує це відео як рекламу, просто публікуючи його у соцмережах і сподіваючись, що перепости органічно донесуть його до очей аудиторії.

У світлі нинішніх подій компанії Visa вочевидь доведеться переосмислити свою маркетингову стратегію навколо Олімпійських ігор. Втім, Кьортін запевняє, що ми ще матимемо нагоду побачити всі ті креативні роботи, які були створені для Олімпійських ігор 2020 року.

Джерело

Теги: здоров'ясоціальна рекламаспорт

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

Everton оголошує про партнерство з українським брендом Nemiroff

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.