Ще минулого тижня компанія Visa, яка понад 30 років є спонсором Олімпійських ігор, могла похвалитися тим, що в неї вже завершено 80% креативних робіт до цієї спортивної події. І тут всі ці плани різко зупинилися, коли за якісь чотири місяці до церемонії відкриття у Токіо Міжнародний олімпійський комітет оголосив про перенесення ігор на 2021 рік через пандемію коронавірусу. Але в той час, як робота над олімпійською кампанією призупинилася, Visa звернулася до спортсменів, яким надає спонсорську підтримку, з новою креативною ідеєю. Кріс Кьортін (Chris Curtin), директор з маркетингу, попросив, щоб тепер спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa засняли, як вони тренуються, а потім показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі сидять вдома. Тобто виконують всі рекомендації ВООЗ для запобігання поширенню коронавірусу.
Потім зняті спортсменами відео перетворилися на соціальні ролики. До цієї кампанії долучилися британська скейтбордистка Скай Браун (Sky Brown), велосипедист-фрістайлер Кеннет Тенсіо (Kenneth Tencio) з Коста-Ріки та грецька спортсменка Катерина Стефаніді (Katerina Stefanidi), яка займається стрибками з жердиною.
«Це було серйозне рішення – перенести Олімпійські ігри, але воно змусило нас усвідомити, що наразі є важливіші речі. І саме ним ми мусимо зараз приділити свою увагу», – пояснив Кьортін. «Я думаю, людей трохи розрадить та думка, що всі вони мають дещо спільне зі спортсменами-олімпійцями, навіть якщо повторити їх атлетичні подвиги пересічному глядачеві не під силу».
Раптова зміна стратегії
Цей проєкт було реалізовано надзвичайно швидко: від зародження ідеї до публікації відео пройшло менше тижня. Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa скористалися для зйомок звичайними смартфонами, і кінцевий результат нагадує класичне домашнє відео. Кьортін пояснив, що саме таке враження вони й хотіли справити, адже в нинішній ситуації аж надто бездоганне відео було б недоречним.
Натомість ці ролики дають глядачам можливість зазирнути в домівки спортсменів, їх спальні та ванні кімнати, й дізнатися, як вони проводять карантин.
Visa не позиціонує це відео як рекламу, просто публікуючи його у соцмережах і сподіваючись, що перепости органічно донесуть його до очей аудиторії.
У світлі нинішніх подій компанії Visa вочевидь доведеться переосмислити свою маркетингову стратегію навколо Олімпійських ігор. Втім, Кьортін запевняє, що ми ще матимемо нагоду побачити всі ті креативні роботи, які були створені для Олімпійських ігор 2020 року.