• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна М'язи

Cannes Lions 2020 оголосив новий дедлайн подачі робіт

27 Березня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Cannes Lions
Share on FacebookShare on Twitter

Нагадуємо, подачу робіт відкрито з 16 січня 2020 року. Але, зважаючи на перенос дати проведення Фестивалю, організатори продовжили дедлайн подачі робіт та оплати.

Дедлайн подачі робіт — 30 червня 2020 року.

Перший термін оплати участі по стандартній вартості — після 12 березня 2020-го. Другий термін — після 7 травня 2020-го. Третій термін оплати участі — після 28 травня 2020 року.

Строки реалізації кампанії, що подається на Каннські Леви

Організатори зазначають, що строкі реалізації кампанії, яка подається на Фестиваль, залежить від Лева. Також вони рекомендують перевіряти ці терміни перед тим, як оформляти заявку на участь.

1 березня 2019 року – 31 травня 2020 року: мінімум дві третини кампанії повинно відбутись за цей період. Термін дії релевантний для таких Левів:

  • Brand Experience & Activation
  • Creative Data
  • Creative eCommerce
  • Design
  • Digital Craft
  • Direct
  • Entertainment
  • Entertainment Lions for Music
  • Entertainment Lions for Sport
  • Glass: The Lion for Change
  • Health & Wellness
  • Innovation
  • Media
  • Mobile
  • Pharma
  • PR
  • Social & Influencer
  • Sustainable Development Goals
  • Titanium

1 березня 2019 року – 31 травня 2020 року: усі елементи та екзек’юшн кампанії, що подається, повинні бути впроваджені вперше в рамках цього періоду. Термін дії релевантний для таких Левів:

  • Film
  • Film Craft
  • Industry Craft
  • Outdoor
  • Print & Publishing
  • Radio & Audio

Для Creative Business Transformation Lions термін дії 1 березня 2017 року – 31 травня 2020 року. За цей період користувач повинен стати свідком запуску нових або переходу компанії на нові внутрішні системи або операції.

Для Creative Strategy Lions термін дії 1 березня 2017 року – 31 травня 2020 року. Протягом цього періоду стратегія, що подається, повинна бути вперше реалізована.

Для Creative Effectiveness Lions ваша робота, щоб бути придатною для оцінювання, повинна була виграти або потрапити в шортлист Cannes Lions у 2017, 2018, 2019 роках.

Чи можна повторно подати роботу, яка оцінювалась у 2019 році?

Одну і ту ж роботу не можна подавати в один і той же Лев протягом наступного року. Проте, зважаючи на терміни дії кампанії, роботу можна подати в іншу категорію.

Розуміючи, що деякі кампанії тривають кілька років, організатори в цих випадках рекомендують продемонструвати значну еволюцію в роботі, що подається, щоб це врахувати при оцінюванні. Фестиваль має право вирішувати, чи ця робота достатньо розвинулася і чи може вона вважатися новою, прийнятною роботою.

Також на сайті можна знайти вартість подачі робіт, інформацію про скасування та повернення коштів, а також дати оприлюднення шортлистів і переможців. А ще деякі важливі повідомлення для переможців.

Читайте також: як здобути Лева — топ-поради від керівника департаменту Awards Cannes Lions Ніка Лобо.

Теги: cannes lionsкреативкреативністьфестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Культура і Життя

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

23 Квітня, 2025
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.