В турбулентні часи для країни, людей та бізнесу національна мережа автозаправок WOG висловлює свою позицію щодо ситуації, що склалася, і запускає всеукраїнську кампанію з закликом залишатися вдома, бути оптимістом і знаходити позитив у всьому.
В рамках кампанії WOG реалізовує кілька проектів. З початку карантину по всій Україні розміщені борди з порадами про те, як пережити карантин на позитиві. Також, натхненна італійською бабусею, компанія зняла цікаве відео «Поради бабусі Оксани», де справжня українська життєлюбка дає рекомендації, яких заходів потрібно дотримуватися під час карантину. Адже відомо, що тільки мудрість, турбота та добро врятують світ.
Ну і прямо зараз у соціальних мережах WOG проводить «Червона Рута Челендж», в якому можна виграти настільні ігри Uno, Ticket to ride та Scrabble, щоб менше нудьгувати на карантині. За умовами челенджу його учасникам потрібно зняти відео, як вони миють руки протягом 30 секунд, наспівуючи Чеееервоооону Рууууту.
Оптимістичну та людяну кампанію розробила для WOG агенція Fedoriv, з якою компанія співпрацює з 2019 року.
А от деяким відомим брендам довелось зупиняти чи навіть скасовувати свої кампанії. Тому що в нових умовах вона виявилась нетактовною.
Можливо, вам буде цікаво дізнатись, що українці розробили мобільний додаток швидкої допомоги 112.IN.UA. Як працює додаток, в яких випадках користуватись і як турбота про людей з інвалідністю рухає світ вперед — в інтерв’ю з Романом Левом, співвласником і CFO компанії Make ІТ і співзасновником додатку.