• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

7 брендів, чия реклама в умовах епідемії виявилася нетактовною

17 Березня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Пандемія коронавірусу вплинула на суспільство швидко та неочікувано. І деяким брендам довелось швидко скасовувати свої кампанії, оскільки така реклама в умовах епідемії викликала чимале обурення з боку споживачів.

ASOS

Коли ASOS почала випускати свої кольчужні маски у серпні 2019 року, над їх дизайном насміхалися вже тоді. Але якщо кілька місяців тому вони ще мали якийсь шанс у світі моди, то аж ніяк не зараз. Особливо з огляду на те, що в умовах епідемії коронавірусу медичні маски стали об’єктом дезінформації і Facebook та Google навіть заборонили їх рекламу.

Norwegian Cruise Lines

Норвезькі круїзні лінії цього року серйозно вклалися у рекламу, витративши на неї майже 10 мільйонів доларів. Відповідно, їхні рекламні ролики можна було побачити всюди.

Навіть під час рекламної паузи посеред передачі CNN, присвяченій спалаху коронавірусу на круїзному лайнері Grand Princess, коли всіх пасажирів довелося ізолювати у каютах. І тут раптом оптимістична реклама, щасливі люди, всі насолоджуються подорожжю… Не кращий час для такої реклами, м’яко кажучи.

Geico

Страхова компанія Geico також прибрала з соцмереж ролик «Perfect High Five», у якому весь офіс «роздає п’ять» один одному. В той час, коли люди намагаються підтримувати певну дистанцію між собою, це видається просто знущанням якимось.

Lysol

Не всі бренди зазнають збитків під час епідемії. Принаймні у тих із них, які продають антисептичні засоби, справи йдуть непогано. А особливо непогано вони йдуть у компанії Reckitt Benckiser, яка випускає вологі серветки та спрей-антисептик Lysol. От тільки враховуючи, що з полиць магазинів їх вже давно розмели, така реклама в умовах епідемії була сприйнята багатьма як вкрай нетактовна.

https://www.youtube.com/watch?v=rKSH1k93kO4

KFC

Мережа фастфуду KFC також оголосила про призупинення у Великобританії своєї кампанії, яка показувала людей, що ретельно облизують пальці після смаженої курочки. Цій кампанії не пощастило бути запущеною саме перед тим, як гігієну рук оголосили вкрай необхідною для уникнення коронавірусу.

Axe

Бренд Axe скасував свою кампанію «Don’t Overthink It». По-перше, тому що глядачами дуже негативно був сприйнятий той момент у рекламному ролику, коли глядачі на стадіоні масово ховаються за кисневими масками від запаху поту. А по-друге, ані переповненого стадіону, ані баскетбольного матчу найближчим часом очікувати не доводиться, оскільки чемпіонат NCAA було скасовано також.

Hershey

Кампанія «Heartwarming the world» Hershey також, як виявилося, принципово суперечить запобіжним заходам проти поширення інфекції. Тому компанія тимчасово прибрала ту рекламу, де можна побачити спілкування між людьми. Обіймам та рукостисканням доведеться почекати безпечніших часів.

Джерело

Теги: здоров'ярекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.