• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Чому рекламні банери вже не такі дієві, як раніше?

3 Березня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Чому рекламні банери вже не такі дієві, як раніше?
Share on FacebookShare on Twitter

Рекламні банери свого часу створювалися з певною метою. Але часи змінюються, а з ними змінюється й ефективність цього виду реклами. Вкрай важливо знати, коли вони спрацьовують, а коли — ні, і чим їх можна замінити. І ось декілька відповідей на ці запитання.

Від часу свого створення рекламні банери встигли сильно змінитися. Адже розпочиналися вони як спосіб «перехитрити» інтернет-користувачів, щоб ті клацнули на банер. І хоча зараз вони цілком здатні донести до аудиторії підкріплене даними послання, стратегія банерної реклами продовжує втрачати свою ефективність. Проблема в тому, що банери, може, й еволюціонували, але й інтернет-користувачі теж.

Здатність людини повністю ігнорувати навіть найактуальнішу інтернет-рекламу та найбільш шокуючі банери зробила користувачів практично невразливими до впливу банерної реклами. Більше того, блокувальники реклами зараз переживають сплеск популярності.

Проблема полягає також у тому, що ми останнім часом можемо спостерігати своєрідне «пророцтво, яке саме себе справджує». Чим більше користувачі уникають рекламних банерів, тим менше компанії готові витрачати на таку рекламу. А це, в свою чергу, робить банерну рекламу ще менш ефективною. І не лише через те, що компанія її менше замовляє, але й тому, що зусиль у неї, пропорційно дедалі меншому бюджету, вкладається все менше.

Ще одна проблема виникає з того, що далеко не всі маркетологи завдають собі клопоту ретельно перевірити, де саме опиниться банер. А це часом ризикує обернутися дуже невдалим розміщенням. Наприклад, банер, що рекламує новий рок-гурт, не принесе багато користі біля статті про музику кантрі. А якщо вам не пощастить, то він ще й розлютить цільову аудиторію сайту. І от такі помилки поступово й підточують ефективність рекламних банерів.

Головний конкурент рекламного банера

І ще одна річ, яка применшує ефективність банерів, це ефективність всіх інших видів реклами, які здатні виходити на споживача через різні канали та завдяки зібраним даним бути дуже персоналізованими. Як наслідок, ми бачимо, що зовнішня реклама виходить на новий етап розвитку, а реклама на телебаченні та стрімінгових сервісах переживає злет своєї популярності.

Багато медіапублікацій зараз пропонує розміщення спонсорського контенту, який, щоб зацікавити читачів, набуває вигляду повноцінної статті. Зокрема, особливою популярністю зараз користується реклама на Facebook та YouTube, оскільки вона апелює до аудиторії як великих, так і малих брендів.

У рекламних банерів є дві основні мети: переконати клацнути на банер або зацікавити у продукті чи послузі настільки, щоб користувач відвідав сайт, навіть якщо він на банер не клацне.

І незалежно від того, чи досягнете ви бодай однієї мети, платитимете ви за розміщення банера повну ціну. На відміну від цього, той же YouTube пропонує схему, за якою ви платите лише за ту рекламу, яка була переглянута до кінця. Тому неважко уявити собі, на користь чого рекламні банери поступово здають свої позиції.

Автор статті — Корі Шмідт, директор з маркетингу агенції Canto

Джерело

Теги: интернетмаркетингреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

BTS та Samsung у новій екологічній рекламі Galaxy for the Planet
Бізнес та Інновації

BTS та Samsung у новій екологічній рекламі Galaxy for the Planet

15 Лютого, 2022

Бойбенд K-pop BTS об’єднався з Samsung та заохочують нас усіх бути екологічно свідомими. Нагадуючи культове відео Боба Ділана на «Subterranean Homesick Blues», «Galaxy for the Planet» показує Чонгука, V, RM, Джей-Хоупа, Джина,...

Читати даліDetails

Ролик Coinbase містить лише QR-код, що плаває на пустому екрані

Майк Майєрс відтворює образ доктора Зла для рекламної кампанії електромобілів GM

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.