• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Можливість, яка випадає раз на чотири роки: кампанії до 29 лютого

28 Лютого, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Один раз на чотири роки, якраз перед Олімпійськими іграми та президентськими виборами у США, брендам та маркетологам випадає рідкісний шанс привернути увагу до року, який триває на 24 години довше за інші. Цільовою аудиторією кампаній до 29 лютого, яке припадає на цю суботу, є як пересічні споживачі, що пильнують за різноманітними спецпропозиціями, так і ті, хто свій день народження святкує раз на чотири роки.

Ось сім американських брендів, які цього року не оминули увагою 29 лютого.

Krispy Kreme

Щоб прорекламувати свою службу доставки, бренд Krispy Kreme приготував подарунок для небагатьох обраних. Тобто для дітей, які народилися 29 лютого, їх батьків, а також лікарів і медсестер, що приймали пологи.

Ця кондитерська мережа пропонує привезти п’ять дюжин безкоштовних пончиків до будь-якої лікарні в межах 15 км від одного з магазинів Krispy Kreme.

Для цього треба лише, щоб батьки чи акушери опублікували у соцмережі пост про народження дитини, вказали лікарню та поставили тег #KrispyKremeSpecialDelivery.

Miller Lite

Минулий раз, коли 29 лютого припадало на суботу, був аж у 1992 році. Природно, що пивний бренд Miller Lite зрадів такому вікенду. З цієї нагоди він пропонує 24 додаткові години «пивного часу», які втілилися у 24 банки безкоштовного пива. 29 лютого бренд опублікує у соцмережах QR-код, яким зможуть скористатися всі повнолітні споживачі, щоб повернути собі оплату за чеком на ці 24 банки. Miller Lite поверне витрачені на пиво гроші через PayPal.

Hotels.com

Для іменинників 29 лютого, які свій «справжній» день народження лише раз на чотири роки святкують, мережа Hotels.com підготувала 29 подарункових купонів по 290 доларів, якими можна скористатися у будь-якому готелі мережі. Щоб отримати такий купон, іменинники мають залишити твіт у акаунті обраного готеля та розповісти про ті неприємності, з якими їм, дітям високосного року, доводиться постійно стикатися. Купони дістануться найпереконливішим та найвигадливішим. Щодо всіх інших, то Hotels.com у випадковому порядку роздає 29% знижки тим, хто бронює номери на межі лютого та березня.

Milk Bar

Кондитерська мережа Milk Bar, відома своїми дуже фотогенічними десертами, пропонує безкоштовно мініатюрні іменинні тортики всім, хто народився 29 лютого. Треба лише показати посвідчення особи. Окрім того серед високосних іменинників розігрується шанс ласувати безкоштовними тортиками аж до наступного 29 лютого. Всі ж інші можуть принаймні втішитися знижкою на морозиво, яке у цей день коштує, відповідно, 2,29 доларів.

Chatbooks

Мережа фотосалонів Chatbooks також вирішила підбадьорити тих іменинників, що постійно змушені переносити свій день народження на 28 лютого. В якості подарунка ця компанія пропонує їм по одному безкоштовному фотоальбому щороку до 2024, «щоб пам’ятати моменти між днями народження». Ці фотоальбоми є частиною проекту «Ongoing Series», який дозволяє кожному надрукувати добірку фото, опублікованих на своїй сторінці в Instagram чи Facebook.

Stella Artois

Пивний бренд Stella Artois у 2020 році закликає споживачів «скасувати скасування планів» та провести додаткові 24 години з сім’єю та друзями за рахунок компанії Anheuser-Busch InBev.

Бренд створив спеціальний фонд Stella Leap Day Beer Fund, на який виділив 366000 доларів. З цього фонду споживачі можуть покрити свої витрати на келих пива. Для цього вони мають викласти у соцмережах коротке відео з хештегом #UnCancelPromo та додати у теги когось, кому вже є 21 рік.

Lay’s

Ну і для того, щоб отримати свою безкоштовну пачку чіпсів 29 лютого, високосний іменинник має просто залишити 28 лютого коментар до відповідного посту компанії Frito-Lay у Facebook.

Джерело

Теги: маркетинг і комунікаціїреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку
Бізнес

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

2 Лютого, 2024

1 лютого 2024 року нон-профіт проєкт UA business Global запустив освітній серіаліті GLOBA. Підприємці отримають практичні рекомендації з PR, бізнес-комунікацій, нетворкінгу для просування бізнесу на глобальні ринки. 20 коротких 15-хвилинних...

Читати даліDetails

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

Ефективні алгоритми розвитку бізнесу під час війни на GET Business Festival

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.