• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Штрафна банка: як зібрати кошти на медичні дослідження?

18 Лютого, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Агенція MullenLowe London нещодавно запустила кампанію для благодійної організації British Heart Foundation. Називається кампанія «Штрафна банка».

Деменція, викликана проблемами з кровообігом, приносить чимало горя. І не лише тому, хто потерпає від цієї хвороби, але й рідним та близьким. Навіть наймолодшим з них. У відео «Штрафна банка» ми бачимо хлопчика, Біллі, який повсякчас чинить нові та нові капості, щоб змусити лайливе слово вирватися у кожного з родини. Для цього він перетворює життя у домі на справжнє пекло для всіх та кожного.

І лише після того, як родина їде до клініки відвідати хворого дідуся, ми розуміємо, чого Біллі все ніяк не вгамується. Тому, що кожен четвертак у «Штрафну банку» за лайливі слова – це ще один четвертак на користь British Heart Foundation, яка шукає ліки, зокрема й від тієї хвороби, на яку страждає дідусь Біллі. Такий от спосіб збирати пожертви.

British Heart Foundation – не лише серце

Кампанія має на меті збір коштів на медичні дослідження і водночас прагне передати, наскільки широко охоплює проблему наукова робота організації. Адже British Heart Foundation не обмежується лише серцевими хворобами, як можна було б подумати, виходячи з назви. Насправді ж вона докладає чимало зусиль на боротьбу з дуже різними захворюваннями системи кровообігу: від інсульту до деменції.

Відео «Штрафна банка» також доповнить багатоаспектна соціальна кампанія. По-перше, благодійна організація випустить серію додаткових відео, у яких буде докладніше розглянуто витівки, якими капосний хлопчисько Біллі допікає свою родину. По-друге, British Heart Foundation опублікує ще серію матеріалів, що підкреслять, наскільки сильно деменція впливає на життя сім’ї і особливо на дітей, які стають свідками того, як їхні бабусі та дідусі перестають впізнавати власних онуків та дочасно згасають від цієї хвороби.

Марк Елвуд (Mark Elwood), креативний директор MullenLowe Group UK, зазначив: «Людям можна розповідати скільки завгодно статистичні дані про деменцію. Проте жодна з цих цифр не донесе того, що хвороба насправді робить з людьми: як з пацієнтами, так і з їх близькими. Ми хотіли розповісти історію, яка б вразила, але в якій все ж був би промінь надії».

А Керолейн Девідж (Carolan Davidge), директор з маркетингу British Heart Foundation, так розповіла про кампанію: «У цій історії дідусь пережив два інсульти, а тепер до цього додалася ще й деменція. Ситуація, яку, на жаль, можна дуже часто побачити в реальному житті. Цією кампанією ми продовжуємо розповідати, що багато захворювань насправді взаємопов’язані. Тому то й необхідні дослідження нашого фонду. Але лише з допомогою небайдужих ми зможемо знаходити рішення, які будуть рятувати життя».

Джерело

Теги: здоров'якреативсоціальна реклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.