• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Deutsche Telekom випускає білизну з виходом у Інтернет

14 Лютого, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Компанія Deutsche Telekom випустила до Дня святого Валентина надзвичайно корисний подарунок для тих, чиї «другі половинки» прикипіли до смартфонів і постійно пропадають в Інтернеті. Deutsche Telekom з гумором підійшла до створення продукту, який допоміг би закоханим, які потерпають від телефонної залежності. Спідня білизна з виходом у Інтернет – ось рішення проблеми!

Що може «ConnectedUnderwear»?

Для тих ситуацій, коли все інше безсиле, Deutsche Telekom випустила білизну з виходом у Інтернет. «Connected Underwear» може відправити сигнал на смартфони закоханих та увімкнути на них «Режим для кохання», тобто режим «не турбувати» плюс романтична музика. Таке от кумедне та творче вирішення проблеми.

https://youtu.be/rW63KApEp6s

Ця кампанія була запущена спеціально для молодих пар. А ролики та Instagram Stories містять в собі посилання на платформу, куди можна звернутися по підтримку. Бренд планує публікувати корисні поради стосовно того, як зробити, щоб мобільні пристрої не перетворилися на перешкоду для особистого життя. Вони будуть охоплювати як налаштування техніки, так і визначення, де має проходити межа.

https://youtu.be/SxaYIdK7Mqk

Перша лімітована серія білизни з виходом у Інтернет була протестована восени минулого року в Німеччині. Тоді колекція «Connected Underwear» була повністю розпродана за лічені години після випуску.

Кампанія «Краще разом» (Better Together), у рамках якої й було випущено «Connected Underwear», йде слідом за кампанією #DABAI 5G. Попередня кампанія підкреслювала позитивну роль, яку технології відіграють в нашому житті. Нинішня ж має на меті допомогти молодим парам та зміцнити їх стосунки, завівши мову про те, як мобільні пристрої впливають на живе спілкування. Обидві кампанії були створені агенцією Saatchi & Saatchi.

Телефонна залежність vs. кохання

Дослідження, проведене Deutsche Telekom у країнах Європи (зокрема у Німеччині, Угорщині, Австрії, Румунії та Нідерландах), показало, що 36% людей у віці 18-34 років вважає, що їхні супутники життя забагато відволікаються на смартфон у той час, який вони начебто мали проводити разом. Більше того, 56% зізналися, що вони час від часу зазирають у смартфон навіть тоді, коли вони вже зі своїми коханими у ліжку. Ще третина опитаних (33%) стверджує, що технології погано вплинули на їх романтичні стосунки.

Джерело

Теги: гаджетигуморсуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.