• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Студія Street Films та мережа кінотеатрів Multiplex запустили серію роликів «Кінотеатр — це безпечно»

18 Грудня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Студія Street Films та мережа кінотеатрів Multiplex запустили серію роликів «Кінотеатр — це безпечно»
Share on FacebookShare on Twitter

Пандемія КОВІДу особливо гостро поставила питання безпеки в громадських місцях. І заклади культури грають тут першорядну роль. Чи можлива безпека в закритому приміщенні протягом кількох годин? Адже саме стільки часу людина проводить в кінотеатрі за один сеанс?

«Кінотеатр — це безпечно», — стверджує мережа кінотеатрів Multiplex. І переконує обережних кіноманів серією оригінальнихз роликів. Про ідею виникнення серії роликів Creativity.ua розповіли генеральний директор мережі кінотеатрів Multiplex Роман Романчук та засновник і керівник студії Street Films Ярослав Коробка.

Про ідею створення серії роликів

Ярослав Коробка: Локдаун — це нелегкий час для всіх. Можна сказати, це випробування на міцність, а у моєму випадку ще й випробування на віру в те, що я роблю. Я вірю в українське кіно 🙂 Так, звісно, час нині нелегкий, але це не привід сидіти, склавши руки. Навпаки, в такий час народжуються креативні ідеї і гуртуються ті люди, котрі заради благородної мети готові йти крізь вогонь і воду, пліч-о-пліч. Я впевнений, що кожна перешкода — це ще один шанс стрибнути вище, ще одна можливість розвитку. Співпраця з «Мультиплекс» — яскравий приклад того, що великі бізнес-структури можуть реалізовувати якісний та корисний контент, особливо коли співпрацюють з молодими та завзятими креаторами. Так, Street Films — це молода команда, повна амбіцій. І вона ще не раз здивує глядача своїми роботами.

Роман Романчук: Локдаун досить різко змінив нашу роботу. Зокрема, нам довелося шукати нові форми комунікації та доносити зовсім інші повідомлення до наших глядачів.

Так, однією з найбільш важливих тем стала безпека у кінотеатрах. Ми вирішили розповісти нашим глядачам, що у нас насправді безпечно. І зробити це ми хотіли простою і зрозумілою кожному мовою. Більше того, ми активно підтримуємо та інвестуємо у розвиток українського кінематографу — це один із головних напрямків розвитку Multiplex. Саме тому ми запросили до реалізації нашої ідеї молоду команду Street Films.

Про реалізацію головного меседжу

Ярослав Коробка: Головний меседж кожного нашого відео — показати, що кінотеатр — це те місце, де панує справжній кінематограф. Його можна побачити лише там. Кожного дня ми буваємо в метро, ТРЦ, супермаркетах. А кінотеатри — особлива сфера послуг, яка спрямована на максимальний комфорт глядачів з сучасними системами вентиляції і чітким дотриманням санітарних норм. Відвідувачі мають розуміти, що кінотеатри — це безпечно.

Роман Романчук: На сьогодні є низка досліджень із європейських країн, які підтверджують, що у сучасно обладнаних кінотеатрах насправді безпечно, тобто ризик заразитися вірусом невеликий, у порівнянні з іншими громадськими місцями. У наших кінотеатрах працюють надпотужні системи вентиляції, які постійно прокачують сотні кубометрів повітря. Тому воно постійно оновлюється. Розсадка глядачів через одного збільшує дистанцію та значно зменшує ризики зараження вірусними захворюваннями. Крім того, під час перегляду фільмів люди не пересуваються залом, а також не розмовляють, а це означає, що вони практично не розповсюджують хворобу, навіть якщо вона у них є. Поза залом кінотеатру люди перебувають у масках.

У наших роликах ми хотіли донести до глядача саме таке повідомлення: «Кінотеатр — це безпечно». А зробити це ми хотіли у доступній формі — простою мовою та навіть із жартами. Адже кіно — це про розваги і задоволення.

Про продовження співпраці і плани на майбутнє

Ярослав Коробка: 5.4.3.2.1. — це відлік до успішного шляху. 5 — команда з п’яти людей, 4— чотири знімальні дні, 3 — три короткометражні історії, 2 — дві структури «Мультиплекс» та Street Films, 1 — одна ціль. І це тільки початок!

Тільки спільною співпрацею ми можемо подолати всі складності, котрі опинилися у нас на дорозі під назвою «локдаун». Складності  всього кінематографу, світу та України.

Роман Романчук: Ми точно не плануємо зупинятися у своїй співпраці з українськими студіями, оскільки це наш основний вектор розвитку на майбутнє. Тому чекайте на нові роботи із представниками вітчизняного кінематографу.


Читайте також:

Європейські можливості для українського кіно: від розробки ідеї до дистрибуції. Найцінніші інсайти із серії вебінарів від Національного бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні в партнерстві з Ukrainian Film School та ДержКіно.

Теги: multiplexздоров'якінокреативкультурапандеміясуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.