У фільмі «День бабака» персонаж Білла Мюррея у відчаї шукає спосіб, як перестати проживати один і той самий день знову й знову. В якийсь момент він навіть намагається накласти на себе руки, розбившись на червоній «Шевроле». Проте у своєму ролику до Супербоулу компанія Jeep вирішила по-новому глянути на цю класику кінематографу. Мюррей повертається. От тільки цього разу його персонаж набагато щасливіший.
Ролик від чиказької агенції Highdive обігрує той факт, що цього року, вдруге за всю історію, Супербоул дійсно припадає на День бабака.
Це відео навіть опублікували о шостій ранку, саме тоді, коли спрацьовує будильник у злощасного Філа Коннорса. Але розпач його триває недовго, варто йому лише побачити новенький Jeep Gladiator за обшарпаною Шевроле (шпилька в бік конкурента). І знову він вирішує прихопити з собою бабака.
У прес-релізі компанія Jeep повідомила, що вона тісно співпрацювала з Sony Pictures, щоб зробити ролик цілком у дусі оригінального фільму 1993 року. Для автентичності бренд навіть придбав права на використання тієї самої пісні («I Got You Babe» Sonny & Cher), яка звучить у фільмі щоранку.