Обґрунтоване рішення щодо пролонгації контракту з компаніями Doors Consulting та Комунікаційний альянс прийнято ІКЗР у першій декаді грудня. З 2020 р. у дослідження й моніторинг будуть офіційно включені цифрові медіаносії, а також приділятиметься особлива увага розвитку дослідницьких софтів.
Олег Невельчук, голова ІКЗР: «Підтримка й розвиток системи моніторингу й досліджень аудиторії зовнішньої реклами — стратегічний напрямок діяльності Індустріального комітета. У 2020-2022 рр., окрім планових завдань, контракт з підрядниками передбачає додаткові інвестиції у розвиток програмного забезпечення, а також вирішення низки спеціальних питань із застосування нових модулів і методів у дійсні розрахунки. Що дозволить дослідженням ЗР України лишатися сучасними, вірогідними й актуальними».
Ярослав Тодоренко, Комерційний директор Doors Consulting: «Наразі дослідження зовнішньої реклами відповідають вимогам українського ринку і міжнародними стандартам, а процес їх проведення — прозорий. У 2020 р. дослідження по цифровим панелям від Doors Consulting стане індустріальним стандартом. Надалі плануємо вдосконалити дослідження динамічних носіїв, у тому числі скролів та призм, задля чого проводемо уточнювальні вимірювання середніх швидкостей автопотоків та пішоходів. Крім того, ведемо підготовку до запровадження розрахунку медіапоказників на основі погодинних швидкостей і погодинного обліку аудиторії».
Учасники ІКЗР певні, що системні, точні й прозорі дослідження ще більше посилять позиції зовнішньої реклами України як сучасного й ефективного каналу маркетингових комунікацій.
Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/