Обґрунтоване рішення щодо пролонгації контракту з компаніями Doors Consulting та Комунікаційний альянс прийнято ІКЗР у першій декаді грудня. З 2020 р. у дослідження й моніторинг будуть офіційно включені цифрові медіаносії, а також приділятиметься особлива увага розвитку дослідницьких софтів.

Олег Невельчук, голова ІКЗР: «Підтримка й розвиток системи моніторингу й досліджень аудиторії зовнішньої реклами — стратегічний напрямок діяльності Індустріального комітета. У 2020-2022 рр., окрім планових завдань, контракт з підрядниками передбачає додаткові інвестиції у розвиток програмного забезпечення, а також вирішення низки спеціальних питань із застосування нових модулів і методів у дійсні розрахунки. Що дозволить дослідженням ЗР України лишатися сучасними, вірогідними й актуальними».

Ярослав Тодоренко, Комерційний директор Doors Consulting: «Наразі дослідження зовнішньої реклами відповідають вимогам українського ринку і міжнародними стандартам, а процес їх проведення — прозорий. У 2020 р. дослідження по цифровим панелям від Doors Consulting стане індустріальним стандартом. Надалі плануємо вдосконалити дослідження динамічних носіїв, у тому числі скролів та призм, задля чого проводемо уточнювальні вимірювання середніх швидкостей автопотоків та пішоходів. Крім того, ведемо підготовку до запровадження розрахунку медіапоказників на основі погодинних швидкостей і погодинного обліку аудиторії».

Учасники ІКЗР певні, що системні, точні й прозорі дослідження ще більше посилять позиції зовнішньої реклами України як сучасного й ефективного каналу маркетингових комунікацій.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/ 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...

Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)

Оскільки нинішній спортивний сезон було призупинено, організатори «Формули-1», щоб фанати та гонщики не скучили, перенесли перегони на віртуальну трасу.

Гравець під ніком «Знижка»: мережа KFC влаштувала полювання в грі Fortnite

Мережа KFC влаштувала полювання в онлайн-грі Fortnite, метою якого було перемогти п’ять кращих професійних гравців кіберспорту, щоб виграти знижки.