• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Григорій Тичина став генпродюсером суспільного каналу UA: ПЕРШИЙ

11 Грудня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Григорій Тичина став генпродюсером суспільного каналу UA: ПЕРШИЙ
Share on FacebookShare on Twitter

Команду флагманського телеканалу Суспільного мовника UA: ПЕРШИЙ очолив відомий український продюсер та медіаменеджер Григорій Тичина.

Співпрацю з телеканалом генеральний продюсер UA: ПЕРШИЙ вважає амбітним викликом.

«Мене приваблює ідея того, що цей канал в умовах сучасного українського медійного ландшафту має всі передумови, аби бути найоб’єктивнішим у відтворенні реальності та висвітленні процесів, які відбуваються в країні, максимально відповідаючи суспільним інтересам», — ділиться Григорій Тичина.

Григорій Тичина має значний досвід роботи на телебаченні: 1993 року почав працювати на одній із перших українських приватних студій «TV-Табачук», що готувала новини для телеканалів УТ-3 і ТЕТ, після того — головним редактором на ще державному телебаченні (НТКУ), а 1997 року став директором із розвитку мережі на телеканалі СТБ. Три роки присвятив роботі з новинами та аналітичними оглядами для регіональних ЗМІ, керуючи інформаційною агенцією «Центр журналістських досліджень», а вже 2000-го — знову повернувся на телебачення. Наступні 10 років (із них 7 — як CEO) присвятив роботі над проєктом, яким пишається найбільше — телеканалом ТЕТ. Для Григорія Тичини це було досвідом побудови «з нуля» успішного й прибуткового медійного бізнесу: коли з маленького регіонального київського мовника без частот у регіонах вдалося побудувати загальнонаціональну мережу ефірної трансляції, здійснити рестарт телеканалу, цілком змінивши цільову аудиторію та контент, значно омолодити вік глядачів каналу та підняти частку його перегляду в чотири рази, завдяки чому компанія стала рентабельною.

2011 року Григорій Тичина перейшов до ТРК «Україна» на посаду головного виконавчого продюсера, де протягом трьох років відповідав за все власне виробництво телеканалу, за винятком спорту й новин, а саме за серіали, розважальні телепроєкти, токшоу та документальні програми.

З 2014 року Григорій Тичина продюсував документальні проєкти на студії FILM.UA, займався консультаційним бізнесом у галузі PR та GR, консультував кілька медійних груп, керував агенцією Havas PR Kyiv, що працює в складі мережі міжнародної комунікаційної групи Havas.

«Григорій Тичина – один із найкращих і найдосвідченіших українських менеджерів, що підтверджує вся його телевізійна кар’єра. Для мене його долучення до нашої команди є ознакою того, що настає момент для зростання всієї компанії — той момент, коли індустрія розуміє, що сильний суспільний мовник — це не просто важливо, а ще й дуже цікаво й нині на часі, — зазначив член правління UA: Суспільне мовлення, відповідальний за платформу телебачення, Ярослав Лодигін. — Я щиро вітаю Григорія в нашій команді та вірю, що його професіоналізм дасть поштовх подальшому розвитку Суспільного». 

«Телебачення — та царина, яка мені справді цікава, і нині саме той час, коли я можу бути корисним у реалізації важливих ідей та ініціатив, — коментує призначення Григорій Тичина. — У дирекцію телебачення Суспільного мовника прийшла нова команда, і після кількох зустрічей стало зрозуміло, що у нас збігаються цінності, підходи до того, яким має бути українське телебачення найближчими роками, оцінки перспектив та ставлення до того, як задуманого результату можна досягти. Тому я погодився на цю пропозицію і сподіваюся, що мій досвід і мої ідеї стануть у пригоді Суспільному мовнику». 

Теги: кадрымедіановини

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Позначте в календарі: церемонія Effie Awards Ukraine та конференція Best Marketing Practices

20 Серпня, 2025
Інсайти

Кошиковий марафон від АТБ та Havas Engage

22 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.