Команду флагманського телеканалу Суспільного мовника UA: ПЕРШИЙ очолив відомий український продюсер та медіаменеджер Григорій Тичина.

Співпрацю з телеканалом генеральний продюсер UA: ПЕРШИЙ вважає амбітним викликом.

«Мене приваблює ідея того, що цей канал в умовах сучасного українського медійного ландшафту має всі передумови, аби бути найоб’єктивнішим у відтворенні реальності та висвітленні процесів, які відбуваються в країні, максимально відповідаючи суспільним інтересам», — ділиться Григорій Тичина.

Григорій Тичина має значний досвід роботи на телебаченні: 1993 року почав працювати на одній із перших українських приватних студій «TV-Табачук», що готувала новини для телеканалів УТ-3 і ТЕТ, після того — головним редактором на ще державному телебаченні (НТКУ), а 1997 року став директором із розвитку мережі на телеканалі СТБ. Три роки присвятив роботі з новинами та аналітичними оглядами для регіональних ЗМІ, керуючи інформаційною агенцією «Центр журналістських досліджень», а вже 2000-го — знову повернувся на телебачення. Наступні 10 років (із них 7 — як CEO) присвятив роботі над проєктом, яким пишається найбільше — телеканалом ТЕТ. Для Григорія Тичини це було досвідом побудови «з нуля» успішного й прибуткового медійного бізнесу: коли з маленького регіонального київського мовника без частот у регіонах вдалося побудувати загальнонаціональну мережу ефірної трансляції, здійснити рестарт телеканалу, цілком змінивши цільову аудиторію та контент, значно омолодити вік глядачів каналу та підняти частку його перегляду в чотири рази, завдяки чому компанія стала рентабельною.

2011 року Григорій Тичина перейшов до ТРК «Україна» на посаду головного виконавчого продюсера, де протягом трьох років відповідав за все власне виробництво телеканалу, за винятком спорту й новин, а саме за серіали, розважальні телепроєкти, токшоу та документальні програми.

З 2014 року Григорій Тичина продюсував документальні проєкти на студії FILM.UA, займався консультаційним бізнесом у галузі PR та GR, консультував кілька медійних груп, керував агенцією Havas PR Kyiv, що працює в складі мережі міжнародної комунікаційної групи Havas.

«Григорій Тичина – один із найкращих і найдосвідченіших українських менеджерів, що підтверджує вся його телевізійна кар’єра. Для мене його долучення до нашої команди є ознакою того, що настає момент для зростання всієї компанії — той момент, коли індустрія розуміє, що сильний суспільний мовник — це не просто важливо, а ще й дуже цікаво й нині на часі, — зазначив член правління UA: Суспільне мовлення, відповідальний за платформу телебачення, Ярослав Лодигін. — Я щиро вітаю Григорія в нашій команді та вірю, що його професіоналізм дасть поштовх подальшому розвитку Суспільного». 

«Телебачення — та царина, яка мені справді цікава, і нині саме той час, коли я можу бути корисним у реалізації важливих ідей та ініціатив, — коментує призначення Григорій Тичина. — У дирекцію телебачення Суспільного мовника прийшла нова команда, і після кількох зустрічей стало зрозуміло, що у нас збігаються цінності, підходи до того, яким має бути українське телебачення найближчими роками, оцінки перспектив та ставлення до того, як задуманого результату можна досягти. Тому я погодився на цю пропозицію і сподіваюся, що мій досвід і мої ідеї стануть у пригоді Суспільному мовнику». 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Британський режисер зняв химерний кліп, що закликає триматися подалі від наркотиків

Британському режисеру вдалося перетворити енергійну техно-музику італійського діджея П’єро Пірупи на дійсно химерний кліп.

дума про людей - ашот арушанов

Дума про засновника мотофестивалю «Тарасова Гора»

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...

Креативна еволюція музеїв: від «храмів муз» до простору співтворчості

Замість передмови: вже скоро (віримо!) настане час, коли двері музеїв знову відкриються для нас. І ми знову повернемося до вічних ...

Що читати промовцям: книжкові рекомендації від менеджерки з комунікацій Arricano Олени Обухівської

Зазвичай ми просимо представників креативних індустрій розповісти про книжки, які на них вплинули чи надихнули. Але цього разу трохи відходимо ...

Книжковий Арсенал та Одеський кінофестиваль шукають книжки для екранізацій

В українських книг стане ще більше шансів бути екранізованими! Цьому сприятиме нова ініціатива, яку запустили фестиваль Книжковий Арсенал та Одеський ...

Золота жила ненависті: «Кішки», Peloton та все те, що ми любимо лаяти

Мюзикл «Кішки» був просто приречений на сумнівну славу у сучасній поп-культурі, щойно з’явився його перший трейлер у всьому блиску «моторошної долини».