Григорій Тичина став генпродюсером суспільного каналу UA: ПЕРШИЙ

Команду флагманського телеканалу Суспільного мовника UA: ПЕРШИЙ очолив відомий український продюсер та медіаменеджер Григорій Тичина.

Співпрацю з телеканалом генеральний продюсер UA: ПЕРШИЙ вважає амбітним викликом.

«Мене приваблює ідея того, що цей канал в умовах сучасного українського медійного ландшафту має всі передумови, аби бути найоб’єктивнішим у відтворенні реальності та висвітленні процесів, які відбуваються в країні, максимально відповідаючи суспільним інтересам», — ділиться Григорій Тичина.

Григорій Тичина має значний досвід роботи на телебаченні: 1993 року почав працювати на одній із перших українських приватних студій «TV-Табачук», що готувала новини для телеканалів УТ-3 і ТЕТ, після того — головним редактором на ще державному телебаченні (НТКУ), а 1997 року став директором із розвитку мережі на телеканалі СТБ. Три роки присвятив роботі з новинами та аналітичними оглядами для регіональних ЗМІ, керуючи інформаційною агенцією «Центр журналістських досліджень», а вже 2000-го — знову повернувся на телебачення. Наступні 10 років (із них 7 — як CEO) присвятив роботі над проєктом, яким пишається найбільше — телеканалом ТЕТ. Для Григорія Тичини це було досвідом побудови «з нуля» успішного й прибуткового медійного бізнесу: коли з маленького регіонального київського мовника без частот у регіонах вдалося побудувати загальнонаціональну мережу ефірної трансляції, здійснити рестарт телеканалу, цілком змінивши цільову аудиторію та контент, значно омолодити вік глядачів каналу та підняти частку його перегляду в чотири рази, завдяки чому компанія стала рентабельною.

2011 року Григорій Тичина перейшов до ТРК «Україна» на посаду головного виконавчого продюсера, де протягом трьох років відповідав за все власне виробництво телеканалу, за винятком спорту й новин, а саме за серіали, розважальні телепроєкти, токшоу та документальні програми.

З 2014 року Григорій Тичина продюсував документальні проєкти на студії FILM.UA, займався консультаційним бізнесом у галузі PR та GR, консультував кілька медійних груп, керував агенцією Havas PR Kyiv, що працює в складі мережі міжнародної комунікаційної групи Havas.

«Григорій Тичина – один із найкращих і найдосвідченіших українських менеджерів, що підтверджує вся його телевізійна кар’єра. Для мене його долучення до нашої команди є ознакою того, що настає момент для зростання всієї компанії — той момент, коли індустрія розуміє, що сильний суспільний мовник — це не просто важливо, а ще й дуже цікаво й нині на часі, — зазначив член правління UA: Суспільне мовлення, відповідальний за платформу телебачення, Ярослав Лодигін. — Я щиро вітаю Григорія в нашій команді та вірю, що його професіоналізм дасть поштовх подальшому розвитку Суспільного». 

«Телебачення — та царина, яка мені справді цікава, і нині саме той час, коли я можу бути корисним у реалізації важливих ідей та ініціатив, — коментує призначення Григорій Тичина. — У дирекцію телебачення Суспільного мовника прийшла нова команда, і після кількох зустрічей стало зрозуміло, що у нас збігаються цінності, підходи до того, яким має бути українське телебачення найближчими роками, оцінки перспектив та ставлення до того, як задуманого результату можна досягти. Тому я погодився на цю пропозицію і сподіваюся, що мій досвід і мої ідеї стануть у пригоді Суспільному мовнику». 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

В Іспанії відкрився музей одного предмету

В іспанському місті Л’Асплуга-да-Франкулі на початку лютого відкрився музей одного предмету El Museu Particular. Це вітрина, за склом якої лише ...

У паризькому Центрі Помпіду з’явиться зала з роботами українських митців

У Центрі Жоржа Помпіду в Парижі з’явиться колекція робіт українських митців. Завдяки ініціативі Українського клубу колекціонерів сучасного мистецтва в постійну колекцію ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Балет для перегляду на смартфоні: Австралія проводить конкурс в карантинних умовах

Кожен виступ представляє одного з номінантів Telstra Ballet Dancer Awards–2020, закликаючи глядачів обрати, кому присудити Приз глядацьких симпатій.

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...