На Effie Awards Show 18 грудня 2020 року Mastercard у партнерстві з Adsapience представлять креативну інсталяцію на тему 17-ти Цілей сталого розвитку ООН. В основі інсталяції лежить простий та знайомий образ — стілець. Кожен із 17 стільців відображатиме одну з Цілей сталого розвитку. Інсталяція виготовлена за принципом zero waste. Cтільці зроблені з матеріалів, які були у вжитку і надалі утилізуються без залишків.
Таким чином компанія привертає увагу до теми сталого розвитку та спільних дій для боротьби з важливими викликами людства і планети.
Також під час Effie Awards Show відбудеться обговорення Цілей сталого розвитку та ролі бізнесу в їх досягненні. Тематику Positive Change розкриють представники Mastercard та ООН. «Глобальні Цілі» сталого розвитку були прийняті на Саміті ООН у 2015-ому році. Їх мета – залучення усіх держав до боротьби з бідністю, захисту планети та забезпечення миру і процвітання людства.
«Ми переконані, що бізнес має активно долучитися до реалізації принципів сталого розвитку. Адже об’єднання зусиль – це шлях досягнення позитивних змін для вирішення ключових викликів людства. На Effie Show 18 грудня Mastercard презентує пріоритети своєї діяльності у контексті Глобальних цілей та поділиться найближчими планами», — каже Наталя Байдала, директор з маркетингу Mastercard в Україні та Молдові.
Захід підтримала Голова правління Глобального договору ООН в Україні — Тетяна Сахарук. Спеціально для гостей Effie представниця ООН розкаже про інвестиційні можливості, які відкриваються перед бізнесами, що орієнтуються на Цілі сталості.
Креативна інсталяція «17 арт-стільців сталого розвитку» розроблена агенцією Adsapience.
«Для Adsapience тема сталості важлива не лише, як прояв нашої соціальної позиції. Інтеграція Цілей у маркетингові стратегії — це те, на що ми відчуваємо запит, і що втілюємо для наших клієнтів», — ділиться CEO Adsapience Юлія Голота.
Презентація креативної інсталяції від Mastercard та Adsapience відбудеться перед нагородженням переможців Effie Awards Ukraine 2020 у категоріях Positive Change.
Компанія Mastercard виступає партнером категорій Positive Change премії Effie Awards Ukraine 2020.
Оргкомітет EFFIE нагадує про можливість онлайн-перегляду.
А ми нагадуємо, що 26 грудня відбудеться Ніч рекламожерів 2020. Вперше за 40 років Шоу буде показано в форматі онлайн.
А CBDO Adsapience Олег Бертуш проаналізував найкреативніші і найефективніші experiential-кейси 2020 року (наші та західні) і сформував свій прогноз тенденцій маркетингу вражень на 2021-й рік.